Terug

problemen met terugbetaling schade

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. R.

Naar: KREFEL

15/12/2023

Beste,Ik en mijn vriendin bestelde een vaatwasser met installatie kosten bij de firma krefel.De techniekers hebben tijdens het installeren mijn afvoerpijp kapot gemaakt waardoor de vaatwaser niet kon aangesloten worden.ik mocht een loodgieter laten komen om deze te herstellen voor de verzekering en ze hadden fotos gemaakt en het bedrijf ingelicht. Nu probeer ik al maand een antwoord terug te krijgen van krefel of dit in orde was om de factuur te betalen van de loodgieter. Geen enkele reactie. ook na telefonisch contact gaven ze me als antwoordt met de hoogste prioriteit bezig te zijn en dat ze zeker gingen terugsturen binnen de week. We zijn al 14 dagen later en nog steeds niets. Ik hoop dat jullie meer succes hebben en daarom vraag ik testaankoop voor hulp. Niet alleen heb ik hier al veel vrije tijd ingestoken ( uren moeten wachten om iemand van krefel aan de lijn te krijgen) wij krijgen hier ook veel stress van.Zouden jullie ons kunnen helpen ?Mvg,Maxim en sarah

Berichten (1)

KREFEL

Naar: M. R.

21/12/2023

Beste Sarah,Wij hebben jouw mail goed ontvangen.Hierbij bevestigen wij jou dat jouw dossier in behandeling is en de betaling van de factuur zo snel mogelijk uitgevoerd zal worden.Met vriendelijke groeten,Bien à vous,ElisaCustomer Happiness Teamleaderkrefel.beKrëfel nv Steenstraat 44 B-1851 Grimbergen-------------------- ref:!00D5I03dQ0g.!500Sf02P7jV:ref


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform