Geachte,Op 5 augustus 2021 heeft VPD (in opdracht van Whirlpool) een nieuwe oven geleverd en onze kapotte oven terug meegenomen. Tijdens de levering hebben de 2 mannen verschillende elementen in ons huis beschadigd:- Door het botsen tegen onze muren op verschillende plekken zijn er beschadigingen aan het plamuursel en de verf - Bij het uithalen van de kapotte oven en het plaatsen van de nieuwe oven zijn 2 keukenkasten beschadigd geweest: de kast links onder de oven heeft een gat door een botsing, de kast rechtonder de oven heeft beschadigde lak door een foutieve plaatsing (is intussen herplaatst maar lak is niet hersteld)- bij het buitenbrengen van de kapotte oven is de leuning van onze lederen zetel van Busnelli geraakt- eveneens is het deurportier (hout) tussen de living en keuken beschadigdWe hebben verscheidene keren contact opgenomen met VPD en hier ook alle geschreven communicatie van bijgehouden:- 5/08/21- 6/08/21- 8/08/21- 20/08/21- 31/08/21- 01/09/21- 13/10/21- 19/10/21- 20/10/21- 21/10/21- 27/10/21- 4/11/21- 8/11/21- 14/11/21- 15/11/21In eerste instantie, aangezien de schade is aangebracht door de werknemers van VPD, had VPD ons geïnformeerd dat zij de schade zouden komen opmeten en dit verder met hun verzekering gingen opnemen.In een tweede instantie, na enkele ziektes aan kant van VPD en nalatigheid van ons dossier, hebben zij ons gevraagd om de schade te laten opmeten.Wij hebben hiervoor contact opgenomen met onze verzekering (home & family) en ook met een derde partij, nl. de firma Bovas, en we hebben telkens de boodschap gekregen dat VPD verantwoordelijk is om de nodige schadevaststellingen te laten doen.Wij hebben alle informatie aan VPD bezorgd (bewijzen, foto's, eerdere contacten), maar nog geen schade-expert gezien.Graag willen wij een duidelijk actieplan om de aangedane schade's hersteld en vergoed te krijgen.In de veronderstelling u hiermee van voldoende informatie te hebben bezorgd, wachten wij op een antwoord van u.Bedankt.Quentin Martens & Freya Claeys