Beste,Ik heb een wasmachine bij vanden borre in Roeselare gekocht waar ik totaal 998,00 EUR voor betaald heb op dat moment stond er een promotie op van 200 EUR cashback van Samsung op. Door een fout van de winkelbediende bij vanden borre is de wasmachine buiten de promotiedatum gefactureerd geweest de wasmachine is op 22/11/2019 gefactureerd geweest terwijl de promotie op 20/11/2019 al beëindigd was. Ik kon bij Samsung de cashback niet meer terugvragen. Ik heb gelijk naar de hoofdzetel gebeld van vanden borre en zij vertelden mij dat de fout bij hen lag en dat ik hiervoor een mail moest sturen naar de consumentendienst van vanden borre.Ik ben gelijk natuurlijk hierachter ook naar de winkel geweest met mijn klacht en zij hebben voor mij een mail gestuurd naar de consumentendienst omdat de fout natuurlijk bij hen lag.IK kreeg een mail terug van de consumentendienst dat ik de productcode van de wasmachine en rekeningnummer moest doorsturen zodat ze de terugbetaling konden opeisen bij samsung… hierbij was er nogmaals een fout gemaakt door de helpdesk van de consumentendienst van vanden borre na 2 weken krijg ik antwoord dat ik volgens hen vergeten was de foto door te sturen van de productcode terwijl dat zij gewoon weg miskeken had, ik heb haar daar op gewezen dat er wel een foto van de productcode bij zat en ik heb er haar op gewezen om de mail nogmaals te checken waar ik weer na enkele dagen antwoord kreeg dat ik inderdaad gelijk had en dat ze onmiddellijk een mail ging sturen naar Samsung, maar hierdoor was er al meer dan een maand de factuur verstreken van de promotiedatum.Ik kreeg dan uiteindelijk weer na 2 weken antwoord dat de fout niet bij vanden borre lag maar bij samsung wat ik absurd vond maar dat ze wel van goede wil zijn om mij aan waardebon te geven van 100EUR, Ik ging daar niet mee akkoord en ik gaf hen als antwoord dat ze mij op mail moeten zetten dat ze niet akkoord gaan om mij 200EUR cashback terug te betalen zodat ik verdere stappen kon ondernemen maar ze hebben natuurlijk nooit meer geantwoord op mijn mail en ik heb geen enkele Cashback teruggekregen van vanden borre. ik word van alle kanten genegeerd.Is het mogelijk dat jullie hen eens aanspreken voor mij ?Ik heb ook alle foto's van de promotiedatum van samsung en alle mails die verstuurd zijn geweest van vanden borre staan MvgAtashi Laleh