Terug

Problemen met terugbetaling retourzending

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. P.

Naar: ZALANDO

14/11/2023

Beste, Ik bestelde op 6/09/2023 twee paar schoenen bij Zalando. * 1 paar (maat 40) heb ik teruggestuurd en is op 14/09 correct retour verwerkt. ¨* Het tweede paar (maat 39,5) is teruggestuurd op 24/10 en volgens de track en trace aangekomen op 26/10 om 11u01. Na heel wat heen en weer gemail en het invullen van een rechtsverklaring, zeggen jullie nu dat het artikel niet in het pakket zat, en jullie hierdoor niet kunnen overgaan op een terugbetaling. Ik heb foto's van het artikel in de verpakking en de track en trace geeft een zending van 2000 gram aan.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform