Beste, begin oktober 2021 bestelde mijn echtgenote (Marina Vanceunebroeke) bij u 6 kledingstukken. Na ontvangst van de zending (op 13/10) besliste mijn vrouw om 3 artikelen te retourneren wegens niet passend. Op 15/10 werden de goederen in originele doos teruggestuurd naar u via Bpost. Ondertussen zijn we 18/11 en nog stééds is de terugbetaling door u niet geregeld. Er werd ons nochtans begin november beloofd dat de terugbetaling zou in orde komen, ondanks het feit dat jullie aanvankelijk meldden 1 van de 3 artikelen te zullen terugbetalen. In de doos staken 3 artikelen die toevallig allemaal dezelfde prijs hadden (19,99 €) en in plaats van 3 x 19,99 € terug te betalen op onze Paypal rekening, was u van plan om slechts 1 x 19,99 € terug te betalen, wat uiteraard fout was. Wij meldden u deze fout via mail op 4 november. Ondertussen zou alles terugbetaald worden zoals door ons gevraagd, maar tot op vandaag hebben wij ons geld nog stééds niet teruggezien. Ons laatste contact met u dateert van 12/11. Toen belden wij met één van uw medewerksters die ons meldde dat ze de terugbetaling terugvond in jullie systeem maar dat dit nog niet was uitgevoerd dit zou begin deze week gebeuren maar tot deze middag ontvingen wij dus nog steeds niets ! Wij vinden dat dit allemaal véél te lang aansleept en dat C&A duidelijk talmt om zijn klanten terug te betalen. Ondertussen zijn we al meer dan 'n maand na het terugsturen van de goederen en nog steeds zagen wij ons geld niet terug, terwijl het duidelijk C&A is die in fout is. Wij willen dus dat onze klacht eindelijk ernstig wordt genomen en dat er ons 59,97 € wordt terugbetaald. Met dank en vriendelijke groeten. Marina Byttebier-Vanceunebroeke.