Terug

Problemen met terugbetaling op een geretourneerde artikel

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. D.

Naar: ZALANDO

25/01/2023

Beste Via deze weg probeer ik de twee onderstaande problemen op te lossen: Probleem 1 (grootste): Op 11 november heb ik een bestelling (10 artikelen) geplaatst en heb die op 17 november ontvangen. Van die bestelling heb ik twee Pepe Jeans T-Shirts van een bedrag van 36,03 euro te samen en Pepe Jeans basketen van een bedrag van 75,00 euro behouden. Op 22 november nam ik met Zalando telefonisch contact op om die bestelling met mijn tegoed ter waarde van 125 euro te betalen, tot daar verloopt alles goed. Op 24 november had ik een retour gemeld voor de Pepe Jeans basketten ter waarde van 75 euro en die hebben ze ook goed ontvangen.Maar waar is mijn terugbetaling?Ik ben nu al sinds 5 december 2022 wekelijks via telefoon en dagelijks via mail bezig met Zalando, om dit probleem op te lossen. Via telefoon vinden ze het vreemd en kunnen het op het ogenblik zelf niet oplossen, dus gaan zij mij hiervoor terug mailen en via mail antwoorden ze telkens ernaast... Via telefoon zijn ze mee en vinden het ook raar dat de terugbetaling niet in orde werd gebracht... maar ik vraag gewoon mijn geld terug.. Probleem 2 (iets kleins, maar dat mijn vertrouwen heeft verbroken): Op woensdag 11 januari 2023 plaatste ik een bestelling (2 artikelen) en ontving die op zaterdag 14 januari 2023. Ik behoud die bestelling ter waarde van 242,94 euro en betaal die met een tegoed ter waarde van 243 euro. Dus opnieuw bel ik met zalando om die bestelling met mijn tegoed te betalen. Alles verloopt goed, er blijft nog 0,06 cent op mijn Zalando-account. Maar... de dag nadien was die 0,06 cent verdwenen, naar waar? Zij zien zogezegd niks staan, maar dat is gewoon liegen... Het gaat maar om een bedrag van 0,06 cent, maar stel u voor had ik daar een groter bedrag op staan? Tegoed van 243 euro, bestelling 242,94, er blijft nog 0,06 cent over... u hoeft daar niet slim voor te zijn om dit te tellen. Zalando zegt dat ik die geld hebt gebruikt om mijn laatste bestelling, geplaatst op 20 januari, te bestellen... maar die bestelling ligt nog in het kantoor, moet er nog voor gaan.. dus kan de bestelling toch niet betaald zijn met 0,06 cent?Als u de twee problemen bekijkt, moeten zij mij op de dag van vandaag 75,06 terug betalen. Maar helaas is het voor mij teveel geworden, ik heb al mijn bewijzen naar hen gemaild... ze spelen met mijn voeten en wenst het probleem niet op te lossen. Wel al schoon om meer dan een maand geduld te hebben gehad. Vandaar probeer ik via deze weg om van jullie hulp te krijgen voor de twee bovenstaande problemen. Alvast bedankt en hopelijk krijg ik van jullie nieuws! Met vriendelijke groeten, Manon Devaux

Berichten (1)

M. D.

Naar: ZALANDO

11/02/2023

Beste Hoe zit het? Waarom reageren jullie niet?


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform