Terug

Problemen met terugbetaling onderhoud gasketel.

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. M.

Naar: VAILLANT

13/11/2021

Op 26/02/21 heb ik een overschrijving gedaan van 144,24€ voor het 2-jaarlijks onderhoud van mijn gasketel.Vaillant is langsgeweest op 27/09/21 maar omdat de schoorsteen niet gereinigd was, hebben ze geen onderhoud gedaan en moest ik terug opnieuw een afspraak maken. Daar het volgend onderhoud pas op 6/05/22 kon plaatsvinden en ik tegen dan een nieuwe gasketel ga hebben, had ik gevraagd via mail op 2/11/21 om mijn onderhoudscontract te stoppen en om mijn geld terug te krijgen. Mail van Vaillant van 5/11/21: contract werd meteen stopgezet, voor de terugstorting van mijn geld kreeg ik als antwoord dat ze zich beroepen op artikel 6.5 van hun algemene voorwaarden : Bij opzegging door de klant, zal enige reeds betaalde vergoeding aan Vaillant definitief verworven blijven. Enkel als ik een nieuwe Vaillant ketel koop zouden ze de terugbetaling doen. Dat vind ik gewoon diefstal.

Berichten (2)

VAILLANT

Naar: P. M.

15/11/2021

O.Ref/CM-V07342163Beste heer Meus,Wij wensen U te herinneren aan onze voorgaande mail van 12/11/2021 en blijven bij ons standpunt.Overeenkomstig artikel 6.5 van onze algemene voorwaarden: Bij opzegging door de klant, zal enige reeds betaalde vergoeding aan Vaillant definitief verworven blijven.Bijgevolg, kunnen wij hiervoor geen terugbetaling uitvoeren.Wij wensen U te informeren dat wij inderdaad gedeelte onderhoud kunnen terugbetalen wanneer wij een kopij van de factuur van de nieuwe ketel Vaillant die U van de installateur heeft ontvangen + bankrekeningnummer.U kan steeds informatie raadplegen omtrent installateurs in uw regio via onze websitewww.vaillant.be (vind een installateur in uw regio).Steeds tot uw dienst, verblijven wij, met de meeste hoogachting,LieveKlachtendienst medewerker - Collaborateur service plainteVaillantN.V. Vaillant S.A.Golden Hopestraat 151620 DrogenbosBelgiumPhone +32 2 334 93 52www.vaillant.beThink green before printing!Follow us!FacebookLinkedIn

VAILLANT

Naar: P. M.

16/11/2021

O.Ref/CM-V07342163Beste heer Meus,Wij wensen U te herinneren aan onze voorgaande mail van 12/11/2021 en blijven bij ons standpunt.Overeenkomstig artikel 6.5 van onze algemene voorwaarden: Bij opzegging door de klant, zal enige reeds betaalde vergoeding aan Vaillant definitief verworven blijven.Bijgevolg, kunnen wij hiervoor geen terugbetaling uitvoeren.Wij wensen U te informeren dat wij inderdaad gedeelte onderhoud kunnen terugbetalen wanneer wij een kopij van de factuur van de nieuwe ketel Vaillant die U van de installateur heeft ontvangen + bankrekeningnummer.Steeds tot uw dienst, verblijven wij, met de meeste hoogachting,LieveKlachtendienst medewerker - Collaborateur service plainteVaillantN.V. Vaillant S.A.Golden Hopestraat 151620 DrogenbosBelgiumPhone +32 2 334 93 52www.vaillant.beThink green before printing!Follow us!FacebookLinkedIn


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform