Ik bestelde op 05/01/2024 een wasmachine van Whirpool (WIS 1150 PEL) omdat deze op voorraad stond op de website. Na 1 week radiostilte deed ik een korte Google-actie om te kijken hoe dit bedrijf werkt en of er nog gevallen waren van late levering. En daar viel mijn 'euro'. Het regent blijkbaar klachten over Lommelen NV. Mijn bestelling stond volgens hen niet op 'Direct leverbaar', en volgens de algemene voorwaarden kan het tot 4 maanden duren voor een levering gebeurt. Gezien dit om een dringende aankoop ging, heb ik dezelfde afwasmachine gekocht bij Coolbue voor 80 euro meer (volgende dag geleverd).Gezien het toestel toch nog niet geleverd werd en ik enkel negatieve reacties zag over het bedrijf, heb ik mijn order geannuleerd op 12/01/2024 met de vraag om mijn geld te crediteren, samen met een creditnota voor mijn bedrijf.Lommelen NV wees me erop dat ik als zelfstandige 25% 'boete' dien te betalen bij annulatie van een order die betaald werd, volgens de algemene voorwaarden. Losstaand van het feit dat dit soort praktijken in 2024 nog kan, heb ik doorgebeten en akkoord gegaan met deze boete door een formulier te ondertekenen, om te vermijden dat ik van het kastje naar de muur zou gestuurd worden. Dit formulier werd op 24/01/2024 ondertekend teruggestuurd naar Lommelen. Op 02/02/2024 heb ik nog geen terugbetaling ontvangen. Ik stuur en mail en krijg geen antwoord op deze mail.Op 09/02/2024 stuur ik wederom een mail dat ik geen creditering heb ontvangen (en geen antwoord op mijn vorige mail).Diezelfde dag krijg ik antwoord dat dit volgens hun systeem 'in orde' is en dat ze het zullen nakijken.Op 15/02 volg ik wederom op dat ik nog geen creditering heb ontvangen.Op 16/02 krijg ik een antwoord dat ze de betaling zullen nakijken, inclusief een hele hoop 'controles' die ze zullen uitvoeren die mogelijk het terugbetalings probleem kunnen veroorzaakt hebben.We zijn nu 21/02 en nog steeds heb ik geen terugbetaling ontvangen.Hoe is het mogelijk dat een bedrijf als Lommelen NV nog blijft bestaan?