Terug

Problemen met terugbetaling na dubbele aankoop

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. M.

Naar: Be-Mobile

04/02/2024

Beste,Ik heb gisteravond voor een parkeersessie de app 4411 gebruikt. Ik had niet door dat ik een dagkaart kocht ipv parkeersessie per minuut waardoor ik op 30 minuten tijd een tweede dagkaart kocht.Ik heb onmiddellijk de klantendienst gecontacteerd en een terugbetaling gevraagd. Hun reactie was het uitleggen hoe een dagkaart werkt en de mededeling dat hun systeem correct heeft gewerkt en ze dus niet kunnen tussenkomen. Hierop antwoordde ik dat ik begrijp dat het systeem naar behoren heeft gewerkt, maar dat ik dus een vergissing heb begaan en toch graag een terugbetaling wens. Hun antwoord hierop was erg kort. Ze zeggen dat het beheer van mijn parkeersessie mijn eigen verantwoordelijkheid is en dat ze hierin helaas niet kunnen tussenkomen.Aangezien ze kunnen nagaan dat ik voor dezelfde nummerplaat 2x kort na elkaar een dagkaart heb aangekocht, vind ik het maar normaal dat één aankoop terugbetaald wordt.

Berichten (3)

Be-Mobile

Naar: M. M.

05/02/2024

Je ticket (243788) is door ons gea¼pdatet! Wil je een reactie toevoegen? Reageer dan op deze mail.----------------------------------------------Martijn - 2nd line support, 5 Feb 2024, 13:10 CETBeste,Kan je ons aub je IBAN opgeven? Dan laten we dit bedrag terugstorten op je rekening.Met vriendelijke groeten,Bien à vous,Kind regards,4411 Helpdeskwww.4411.io078/05.4411FAQ: s:support.4411.io/hc----------------------------------------------klachtenbox, 4 Feb 2024, 10:58 CET --------------------------------This email is a service from 4411.[R3WY2J-E3EW3] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) --------------------------------This email is a service from 4411.[R3WY2J-E3EW3]

M. M.

Naar: Be-Mobile

07/02/2024

Beste,Mijn IBAN luidt als volgt: BE68 9731 1638 0634.Met vriendelijke groeten,Mona Meller

Be-Mobile

Naar: M. M.

07/02/2024

Je ticket (244623) is door ons gea¼pdatet! Wil je een reactie toevoegen? Reageer dan op deze mail.----------------------------------------------4411 - 1st line support (1), 7 Feb 2024, 20:53 CETBeste,Dit is inderdaad de werkwijze die de stad Antwerpen van ons verlangt, we kunnen hier dan ook niet in tussenkomen.Met vriendelijke groeten,Bien à vous,Kind regards,4411 Helpdeskwww.4411.io078/05.4411FAQ: s:support.4411.io/hc----------------------------------------------klachtenbox, 7 Feb 2024, 13:18 CET --------------------------------This email is a service from 4411.[KMW049-0KP3M] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) --------------------------------This email is a service from 4411.[KMW049-0KP3M]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform