Beste,Op 19/08/2023 heb ik via Expedia een appartement geboekt in Zeebrugge van 30/10/2023 tot en met 01/11/2023. Dit was voor twee volwassenen en één kind. De boeking is gekend bij Expedia onder reisplannummer 72636130423402.Het bedrag van 272,51 euro is onmiddellijk betaald aan Expedia met mijn kredietkaart.Het was een niet-annuleerbare boeking.Op 22/10/2023 neem ik contact op met de eigenaar van het appartement om verder af te spreken voor het overhandigen van de sleutel.Er wordt snel geantwoord met de mededeling dat zij de reservatie annuleren. Er zou een verhuis en renovatiewerken zijn waardoor het appartement niet verhuurd kan worden.De eigenaar stelt voor om zelf te annuleren op de website en beloofd dat we het geld zullen terugkrijgen. Helaas is zelf annuleren niet mogelijk omdat de boeking niet annuleerbaar is. Ik laat dit weten aan de eigenaar, en niet veel later krijg ik een mail van vrbo dat de terugbetaling zal plaatsvinden.Op 10/11/2023 heb ik nog steeds mijn geld niet ontvangen.Aangezien de boeking is gebeurd via Expedia, neem ik telefonisch contact met hen op. Het telefonisch contact verloopt zeer vlot, en ik krijg bijna onmiddellijk een mail waarop ik moet antwoorden met de bewijsstukken (bewijs van betaling en bewijs dat er niets is teruggestort op mijn kredietkaart).Tien dagen later (20/11/2023) heb ik nog steeds geen terugbetaling noch antwoord ontvangen. Ik stuur die dag nogmaals een mail naar hetzelfde adres met de vraag of alles in orde is.Op 1/12/2023 nog steeds geen antwoord en terugbetaling. Ik stuur nogmaals een herinneringsmail.Nu zijn we tien dagen later, en er is nog steeds geen schot in de zaak.Alvast dank voor een vlotte afhandeling.