Terug

Problemen met terugbetaling na retour

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. F.

Naar: INNO

06/11/2023

Beste,Ik bestelde een armband bij Inno marketplace die na 2 dagen is kapot gegaan. Inno marketplace gaf me de raad om deze terug te sturen naar de originele verkoper (Julie and Grace Duitsland). De armband is daar goed ontvangen in het warehouse, maar dit bedrijf zegt me om mijn geld te verhalen bij Inno daar zij de betaling afgehandeld hebben.Inno Marketplace is echter op geen enkele manier te bereiken. Niet via mail, niet via telefoon, etc Mijn emails komen allemaal terug back to sender. Mvg,Nathalie Fransen


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform