Terug

Problemen met terugbetaling na annulatie van bestelling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. V.

Naar: ITEK

16/02/2023

Goededag ik heb op 16 december een kinderfiets besteld en op 21 december werd het geleverd door de vervoerder.De verpakking en de fiets waren beschadigd. Wij gelijk gebeldt naar de itek om het probleem uit te leggen en te vragen wat we moesten doen.Wij hebben foto's gemaakr van de schade en het pakket is met de vervoerder terug retour gegaan.Op 21 december gemailt en gelijk vermeldt dat wij ons geld terug wilde.Op 22 december reactie terug gehad en toen ook weer gemailt dat wij het geld terug wilde.Sindsdien niks meer vernomen van itek en ook het geld nog niet terug.In eens stond op 4 januari de vervoerder met een andere pakket met dezelfde inhoud voor de deur.Wij hebben die geweigerd omdat wij de bestelling geannuleerd hadden en ons geld sindsdien al terug vragen.Daarna niks meer van itek vernomen. Ze reageren niet op onze mails en hebben nog steeds ons geld niet terug.Terwijl de vervoerder het pakket terug bij itek heeft bezorgd.

Berichten (1)

L. V.

Naar: ITEK

05/03/2023

Goededag.Wanneer krijg ik eindelijk mijn geld terug en een antwoord van u.Hoe u dif oplos is geen reckame voor u bedrijf.Graag wil ik dit opgelost gezien door mijn geld terug te geven


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform