Beste,Recentelijk ontdekte ik dat mijn vaders levensverzekering bij het bedrijf Athora op 3 december 2023 .Ik heb vóór de vervaldatum herhaaldelijk contact opgenomen met het kantoor om de overdracht van de levensverzekering te regelen. De medewerkers verzekerden mij dat de benodigde documenten naar mijn adres zouden worden gestuurd, zodat ik deze kon invullen, ondertekenen en retourneren. Helaas is dit niet soepel verlopen, omdat de documenten naar een verkeerd adres , zijn verzonden, ondanks mijn meerdere verzoeken om ze naar het juiste adres, op te sturen.Ondanks herhaalde inspanningen van mijn kant om dit misverstand op te lossen, zijn de benodigde documenten nog steeds niet op het juiste adres ontvangen. Onlangs, toen ik opnieuw contact opnam met het kantoor, werd mij verteld dat het nu te laat is en dat ik een e-mail moet sturen, omdat de calltaker op dat moment niets kon doen.Dit gebrek aan communicatie en de onjuiste verstrekking van informatie heeft geleid tot aanzienlijke verwarring en frustratie aan mijn kant. Ik vraag dan ook antwoorden, en een eerlijke terugbetaling van deze verzekering aan de begunstigden