Terug

Problemen met terugbetaling injectie

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. S.

Naar: Mega

08/06/2023

Beste,Wij hebben jullie een factuur gestuurd voor de injectie tussen 01-11-2022 en 31-03-2023.Tot op heden blijft de betaling uit.Het enige wat we van jullie horen is dat het dossier bij een andere dienst ligt.Kunnen jullie ASAP overgaan tot behandeling van het dossier aub

Berichten (9)

Mega

Naar: P. S.

08/06/2023

DATA NOT AVAILABLE

P. S.

Naar: Mega

08/06/2023

Beste Mega,Jullie verdienen een pluim als het aankomt op liegen, u heeft de factuur reeds van ons ontvangen (op datum van 26 april)De factuur is inmiddels vervallen en de betaling is langs uwer zijde nog niet uitgevoerd.Gelieve over te gaan tot betaling van de factuur !De rollen moesten maar eens omgedraaid zijn.mvg

Mega

Naar: P. S.

08/06/2023

- Typ uw reactie boven deze regel -----------------------------------------------CX Office (NL), 8 jun. 2023 14:54 CESTBeste,Bedankt voor uw bericht.Wij hebben de factuur ontvangen, maar ik vind nergens onze aanvraag voor de factuur aan te maken en met welk bedrag.Deze aanvraag heeft mijn collega doorgestuurd naar de achterliggende dienst.Intussen blijven we beschikbaar voor al je vragen.Bovendien kan je de meestgestelde vragen in onze FAQ raadplegen.We wensen je nog een prettige dag verder.Met vriendelijke groeten,AnnKlantenadviseur **Team** Mega✉ info@mega.be☎ 016 67 60 60 (Ma-Do: 8u30-17u30 and Vr: 8u30-17u)Contacteer ons* * *Ken je ons **ambassadeur-systeem**?Je kan je **voorschotfacturen en gegevens beheren** via je online **klantenzone** myMega.Wachtwoord vergeten? Klik hier om een nieuw wachtwoord in te stellen.Volg ons nu op **Facebook****Instagram****Twitter**--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Mega.[9KRPLY-W4VYR]

P. S.

Naar: Mega

12/06/2023

Beste,Aangezien jullie klantendienst hun paraplu opentrekken en me voor de zaak doorverwijzen naar Testaankoop beopdracht ik vandaag een deurwaarder voor de achterstallige factuur.U bent er zich tenvolle van bewust dat een Deurwaardersexploot meer zal kosten dan de uiteindelijke factuur.mvg

Mega

Naar: P. S.

13/06/2023

- Typ uw reactie boven deze regel -----------------------------------------------CX Office (NL), 13 jun. 2023 08:53 CESTbeste,Bedankt voor uw bericht.Bij nazicht in het systeem kan ik zien dat wij gisteren uw factuur ontvangen hebben.Deze is al reeds doorgegeven naar de achterliggende dienst voor nazicht.Intussen blijven we beschikbaar voor al je vragen.Bovendien kan je de meestgestelde vragen in onze FAQ raadplegen.We wensen je nog een prettige dag verder.Met vriendelijke groeten,AnnKlantenadviseur **Team** Mega✉ info@mega.be☎ 016 67 60 60 (Ma-Do: 8u30-17u30 and Vr: 8u30-17u)Contacteer ons* * *Ken je ons **ambassadeur-systeem**?Je kan je **voorschotfacturen en gegevens beheren** via je online **klantenzone** myMega.Wachtwoord vergeten? Klik hier om een nieuw wachtwoord in te stellen.Volg ons nu op **Facebook****Instagram****Twitter**--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Mega.[L607W3-W6PDW]

P. S.

Naar: Mega

13/06/2023

Beste,Hoe dom zijn jullie ?De factuur die u gisteren gekregen heeft handelt over de periode 01-05 tm 31-05.De factuur die onbetaald blijft handelt over de periode 1-11-2022 tm 17-3-2023 en 18-3-2023 tm 31-3-2023Op de factuur die u gisteren gekregen heeft staat eveneens dat er ONBETAALDE facturen zijn die jullie ONMIDDELIJK dienen te betalen.Inmiddels hebben we het dossier overgemaakt aan een Deurwaarderskantoor, ik zet het tot eind van deze week nog op hold.Jullie laten het na de factuur voor injectie voor de periode 1-11-2022 tm 31-3-2023 te betalen.Dat het bij jullie misloopt is niet mijn zaak .mvg

Mega

Naar: P. S.

19/06/2023

DATA NOT AVAILABLE

P. S.

Naar: Mega

19/06/2023

Beste,Dank voor het antwoord, op deze mail (zie jouw antwoord) ben ik dus al even aan het wachten,Ik wacht dus nog steeds vol ongeduldmvg

Mega

Naar: P. S.

21/06/2023

- Typ uw reactie boven deze regel -----------------------------------------------Experts_Leuven, 21 jun 2023 11:11 CESTBeste meneer Smeets,Bedankt voor jouw mail.De mail wordt zo snel mogelijk opgestuurd, ik kan je helaas geen exacte verwerkingstermijn meegeven. Ik hoop, samen met jou, dat je deze mail spoedig mag ontvangen. Mijn excuses voor het ongemak en bedankt voor jouw geduld.Intussen blijven we beschikbaar voor al je vragen.Bovendien kan je de meestgestelde vragen in onze FAQ raadplegen.We wensen je nog een prettige dag verder.Met vriendelijke groeten,JorisKlantenadviseur **Team** Mega✉ info@mega.be☎ 016 67 60 60 (Ma-Do: 8u30-17u30 and Vr: 8u30-17u)Contacteer ons--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Mega.[9KVW6Y-7W2W3]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform