Terug

Problemen met terugbetaling Ikea

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. H.

Naar: IKEA BELGIUM

22/01/2021

Beste, op 24 augustus 2020 stuurde ik een mail naar Ikea m.b.t. een grote bestelling die we wilden plaatsen. We zouden een pro forma factuur toegestuurd krijgen die we moesten betalen alvorens de levering kon gebeuren. Op 18/09 kregen we eindelijk die factuur en het bedrag van 8.028,15€ werd op 21/09 overgeschreven.Na herhaaldelijke mails werd ons uiteindelijk op 6/11 meegedeeld dat niet alles meer op voorraad was waarop we de bestelling annuleerden.Tot op vandaag hebben we nog steeds geen terugbetaling gekregen.Ondanks de vele telefoontjes, het verschrikkelijk lange wachten (tot meer dan 1 uur), beloftes van telefonisten en managers (zelfs per mail) is er nog steeds helemaal niks gebeurd. We zijn al 4 maanden aan het wachten!Hopelijk wordt ons probleem snel opgelost.Bij voorbaat dank

Berichten (1)

IKEA BELGIUM

Naar: K. H.

17/02/2021

Goedemorgen, Mrs. Hoebanx,Allereerst, onze excuses voor de miscommunicatie.Ten tweede, uw terugbetaling is gestart en geaccepteerd door onze boekhouding op 10/02/2021. Deze terugbetaling is gekoppeld aan uw dossier 7128709 en zal toekomen op de bankrekening die u ons hebt meegedeeld.Wij danken u voor uw begripHoogachtend,IKEA


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform