Terug

problemen met terugbetaling gestolen pakketje

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. D.

Naar: AMAZON

23/01/2024

Hallo, ik deed een melding van een niet ontvangen pakketje van bpost van amazon met een nintendo switch. Het zal aan de deur gezet geweest zijn. Ik kreeg redelijk snel een terugbetaling toegekend. Toen trokken ze hun staart in moest ik eerst naar de politie. Dit deed ik ook. Ik kreeg daarna terug een terugbetaling toegekend. Vandaag kreeg ik een mail dat het is bevestigd van bpost dat het correct is afgeleverd met handtekening en dus terug de terugbetaling zullen intrekken. Ik nam dan contact op met bpost en die bevestigden dat voor dit pakketje geen handtekening werd vereist. Er is zelf geen dossier van amazon uit te vinden waarin ze onderzoek deden naar het leveren van het pakketje. Ik eis dus als nog de terugbetaling.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform