Terug

Problemen met terugbetaling geannuleerde bestelling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. V.

Naar: Telenet

04/11/2023

Beste, Ik bestelde op 26/9 een nieuwe iPhone die ik op 6/10 nog steeds niet ontvangen had na herhaaldelijk vragen hoe lang het zou duren voor ik deze zou ontvangen. Het antwoord op die vraag kon telkens niet gegeven worden. Waardoor ik de bestelling op 6/10 heb geannuleerd. (Ik heb de iPhone dan ergens anders besteld en zij hebben hem de volgende dag al geleverd)Op 7/10 hebben ze de bestelling geannuleerd en gezegd dat ze gingen terugbetalen. Nu 4/11 heb ik nog steeds geen terugbetaling ontvangen. Ik heb hiervoor ook al meerdere malen contact met Telenet opgenomen en steeds zeggen ze dat het dossier in behandeling is en dat ik geduld moet hebben. Het gaat hier toch over veel geld en ik zou dan ook graag zo snel mogelijk mijn geld terug krijgen.

Berichten (2)

Telenet

Naar: A. V.

17/11/2023

Lees deze e-mail op s:comm.telenet.be/optiext/optiextension.dll'ID=G3eGk_5i3wMU6upmldqybHFt01ztVu_0fznjy6PLfdQ9%2BZvV%2BSsjwn0unEbnXDDoac2FgsZ6MqTrhQWUR5lBsRE9E_eGG4

A. V.

Naar: Telenet

17/11/2023

Dag Telenet, Bedankt voor je antwoord, maar ik krijg de e-mail niet open met deze link.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform