Terug

Problemen met terugbetaling en annulering bestelling. Op geen enkele wijze een reactie

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

I. C.

Naar: Elektro Lommelen

11/10/2023

Beste, Op 08.10.2023 heb ik een bestelling geplaatst van een koelkast bij jullie (Elektro Lommelen) en heb ik 1.797 betaald per Ideal. Echter direct daarna heb ik geconstateerd dat de levering 5 weken is en heb ik de bestelling per e-mail geannuleerd en verzocht om een terugbetaling. (inmiddels een koelkast aangeschaft bij Mediamarkt en ook ontvangen). Heb nooit een reactie erop teruggekregen. Dat baarde bij mij zorgen en ben gaan bellen, telefonisch, per Whatsapp en per e-mail, zijn jullie op geen enkele wijze bereikbaar. Wanneer ik google op Elektro Lommelen lees ik alleen maar oplichterij zaken, mensen die heel lang geen terugbetaling of product hebben ontvangen en pas maanden of zelfs een jaar erna iets horen en soms pas nadat ze bij test aankoop een klacht indienen en naar de consumentenbond stappen, ze soms hun betalint terug ontvangen. Ik wil er vroeg bij zijn, zodat ik kan maak om met hoge urgentie en spoed mijn betaling terug ontvang. Ik heb volgens jullie algemene voorwaarden optijd per e-mail mijn annulering doorgegeven en heb al mijn verplichtingen als klant zijnde voldaan. Er rest nu niets anders dan dat ik mijn betaling van jullie hoor terug te ontvangen! Bestelnummer:298931

Berichten (2)

Elektro Lommelen

Naar: I. C.

11/10/2023

Beste klachtenbox@test-aankoop.be,Alvast bedankt voor het mailtje!Uw ticketnummer is 708366488.Wil je nog meer info toevoegen aan dit mailtje? Klik dan op reply en voeg je extra vraag of antwoord toe.Wij reageren van maandag tot zaterdag binnen de 48u.Bij een reply kom je wel achteraan te staan en duurt het opnieuw 48u. Gelieve dit dan ook steeds te beperken binnen het mail verkeer.Gelieve er rekening mee te houden dat het met Belgische feesagen en zondagen langer kan duren._____________Cher klachtenbox@test-aankoop.be,Merci d'avance pour l'e-mail ! Votre numéro de billet est 708366488.Souhaitez-vous ajouter plus d'informations à cet e-mail ? Cliquez ensuite sur répondre et ajoutez votre question ou réponse supplémentaire. Nous répondons du lundi au samedi sous 48h. Avec reply, vous serez à l'arrière et cela prendra encore 48 heures. Veuillez toujours limiter cela dans le cadre du trafic de messagerie. Veuillez noter que cela peut prendre plus de temps les jours fériés belges et les dimanches._____________Dear klachtenbox@test-aankoop.be,Thanks in advance for the email! Your ticket number is 708366488.Would you like to add more information to this email' Then click on reply and add your extra question or answer.We respond from Monday to Saturday within 48 hours. With a reply you will be at the back and it will take another 48 hours. Please always limit this within the mail traffic. Please note that it may take longer on Belgian public holidays and Sundays.Kind Regards,Met vriendelijke groeten,Bien à vous,ElektrolommelenEmail: info@elektrolommelen.beWebsite: www.elektrolommelen.beWhatsapp: +32 498 97 40 42 (enkel berichten)Facebook: ElektrolommelenMagazijn(Afhaal op afspraak):Turnhoutsebaan 1662390 OostmalleBelgie(Op ons afhaalpunt worden geen bestellingen behandeld)

I. C.

Naar: Elektro Lommelen

12/10/2023

Graag enige spoed


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform