Beste, Op 08.10.2023 heb ik een bestelling geplaatst van een koelkast bij jullie (Elektro Lommelen) en heb ik 1.797 betaald per Ideal. Echter direct daarna heb ik geconstateerd dat de levering 5 weken is en heb ik de bestelling per e-mail geannuleerd en verzocht om een terugbetaling. (inmiddels een koelkast aangeschaft bij Mediamarkt en ook ontvangen). Heb nooit een reactie erop teruggekregen. Dat baarde bij mij zorgen en ben gaan bellen, telefonisch, per Whatsapp en per e-mail, zijn jullie op geen enkele wijze bereikbaar. Wanneer ik google op Elektro Lommelen lees ik alleen maar oplichterij zaken, mensen die heel lang geen terugbetaling of product hebben ontvangen en pas maanden of zelfs een jaar erna iets horen en soms pas nadat ze bij test aankoop een klacht indienen en naar de consumentenbond stappen, ze soms hun betalint terug ontvangen. Ik wil er vroeg bij zijn, zodat ik kan maak om met hoge urgentie en spoed mijn betaling terug ontvang. Ik heb volgens jullie algemene voorwaarden optijd per e-mail mijn annulering doorgegeven en heb al mijn verplichtingen als klant zijnde voldaan. Er rest nu niets anders dan dat ik mijn betaling van jullie hoor terug te ontvangen! Bestelnummer:298931