Beste,Op 1 mei doen wij de melding dat de gewonnen bbq op uw site niet compleet is, er is dus geen enkele mogelijkheid tot gebruik. Op 10 mei moet ik zelf opnieuw contact opnemen, tot dan geen enkele reactie. 11 mei doen jullie de melding mij op de hoogte te houden. Diezelfde dag krijg ik een nieuwe mail, jullie bieden een terugbetaling van 40 % voor een bbq die niet in gebruik kan genomen worden. Wij gaan hier niet mee akkoord. Wij willen een volledige terugbetaling en een ophaling van het zware pakket. Jullie maken een retourlabel aan en melden dat ik het pakket zelf moet wegbrengen. Het pakket is te groot en te zwaar en zelf weg te brengen, ik zou dan ook nog eens 3 weken moeren wachten vooraleer het geld op mijn rekening zou staan. Op 18 mei zend ik een nieuwe mail, de bbq was opnieuw beschikbaar in de veilingen, ik vroeg dus een nieuwe aan, hierop mochten wij geen enkel antwoord ontvangen. Vandaag 26 september staan wij hier nog steeds met een bbq in de verpakking die niet gebruikt kan worden en ik niet tot bij een pakket punt krijg. Gelieve vandaag een oplossing te voorzien.Dank marijke