Beste, ik bestelde op 5 maart twee banden op de website van bandenleader.be. Ik vulde mijn adres correct in en de problemen begonnen wanneer volgens de traceercode de banden 8 maart niet geleverd werden omdat niemand thuis was. Dit was niet het geval, want er was altijd iemand thuis. 9 maart was er volgens de traceercode weer geleverd, maar dit keer was de bestelling geweigerd. Dit was weer niet het geval, omdat er niet geleverd was op ons adres. Toen ik contact probeerde op te nemen met bandenleader, bleek dat de klantendienst nog niet eens telefoonnummer heeft om iets deftig te bespreken, ze werken alleen via tickets op hun site. Dan maar zo contact proberen op te nemen, maar het trok op niks, ze kopieren letterlijk 5x hetzelfde en lezen mijn berichten niet eens. Dan heb ik maar zelf contact opgenomen met de koerierdienst, DPD en het bleek, dat bandenleader een verkeerd adres doorgestuurd heeft naar DPD. Vandaar dus dat de bestelling geweigerd werd, ze hebben bij iemand anders langsgegaan. Adres staat trouwens correct ingevuld op bandenleader.be. Dit heb ik bandenleader ook laten weten, maar het boeide hen niet veel, op de tickets reageerden ze niet. Dan heb ik een review achtergelaten op trustpilot.be over hoe slecht hun klantenservice is. Ik heb daar ook uitgelegd dat ze een verkeerd adres doorgegeven hebben aan DPD. Dan kreeg ik daar ook een nietszeggend antwoord, volgens hen heb ik de bestelling geweigerd, dus ze trekken 25 euro af voor de mislukte bestelling. Ze hebben mijn bericht dus zelfs daar niet gelezen. Ze hebben nog altijd niks teruggestort, ze kunnen maar beter het hele bedrag teruggeven, het was hun schuld dat ze nog niet eens een adres juist kunnen kopieren. Ik hoop dat ik mijn probleem duidelijk heb kunnen formuleren, anders leg ik het nog eens graag uit via gsm.