Beste, Op 8 oktober schreef ik zoals altijd €55 over op het rekeningnummer van octa +, waar ook alle andere betalingen van de maanden voordien op gebeurden. maar ditmaal zouden zij dit bedrag niet gekregen hebben en blijven me hiervoor in gebreke stellen. Een bankafschrift werd opgestuurd maar ze zeggen dit rekeningnummer zelfs niet te kennen. Ik belde en mailde verschillende keren maar er komt noch een reactie, noch een oplossing van hun kant, ook al werd me dit beloofd.Intussen kreeg ik een aangetekend schrijven met dreiging van stopzetting van de diensten en betaalde ik 1 boete. De 2e boete zou bevroren zijn tot eind december. Op 24/12/2022 wordt mijn energiepremie uitbetaald en hoogstwaarschijnlijk zal het bedrag dat zij van me eisen hier van afgesttokken worden. Dit is onredelijk. Een tweede onaangepakt probleem is dat van de overzetting van de meter die op naam van mijn ex-partner stond en naar mijn naam werd veranderd, en de afrekening hiervan. 2 jaar geleden al werd me verschillende keren aan telefoon een terugbetaling van (ca. €350) beloofd maar dit kwam nooit in orde. Later werden de meternummers opgestuurd, ook hier kwam er nog steeds geen reactie op. Ik zit met de handen in het haar en maak me er zorgen over omdat dit wat ik ook doe maar niet opgelost raakt. Fouten kunnen overal gebeuren, maar ik merk geen enkele inspanning van hun kant om dit probleem op te lossen. Op mails wordt niet geantwoord, aan telefoon van alles beloofd maar niets uitgevoerd.