Terug

Problemen met terugbetaling en ophaling van beschadigde producten

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. J.

Naar: EMMA Matelas

14/11/2022

BesteOp 18 september 2022 bestelden wij bij Emma Matras een boxspring, twee matrassen en hoofdkussen. Bij de eerste levering was zowel de bedbodem als het hoofdbord zwaar beschadigd. Bij de tweede levering van het vervangbed weeral schade aan de bedbodem. We hebben dan beslist om alles terug te sturen en ons geld terug te vragen en een schadevergoeding gevraagd voor de slechte service en zeer negatieve ervaring. Hieronder een opsomming van de vele acties die we in tussentijd al hebben ondernomen en de slechte service van hun kant:Wij zijn totaal niet te spreken over de klantenservice bij Emma (betreffende bestelling 900789854). Ik zet het even onder elkaar:- 18 september bestelling geplaatst- bestelling in vijf onderdelen en vijf verschillende dagen geleverd- schade aan bedbasis en hoofdbord- 5 oktober hier meteen voor gebeld, collega aan de lijn gaf door foto’s te mailen en dat ze dan meteen zou reageren > geen antwoord gehad - 6 oktober reminder gestuurd en nog extra foto’s - opnieuw gebeld vrijdag 14 oktober, collega toen aan de lijn gaf aan dat Natasja van de eerste call niks had aangegeven qua retour of nieuwe bestelling, en dat er dus in tussentijd nog niks was geregeld..- 14 oktober geeft collega aan het meteen in orde te maken, dat hij nieuwe onderdelen besteld en op 17 oktober Vos de beschadigde items zou ophalen- 16 oktober opnieuw een reminder gestuurd op onze klachtenmail met dringend verzoek ons via mail te bevestigen dat dit in orde wordt gemaakt en wanneer > tot op heden geen antwoord - 17 oktober speciaal een dag verlof genomen, niemand komen opdagen…- 17 oktober rond 17u gebeld met Arno, alle excuses en hij zou het in orde maken en een persoonlijke mail sturen naar ons zodat we het verder kort met hem zouden kunnen opvolgen > geen mail van hem gehad - ondertussen wel een mail met bevestiging van levering nieuwe items maar nog altijd geen nieuws wanneer de beschadigde items opgehaald zouden worden.Bovenstaande lijst van klachten op 18 oktober gemaild naar Emma- uiteindelijk 26 oktober ophaling beschadigde itemsOp 14 november nieuwe klachtenlijst gemaild, kopie hieronder- Arno zei dat hij dit dossier verder zou opvolgen, na de laatste mail half oktober hem niet meer gehoord en weer door 4 andere medewerkers van jullie verder geholpen, waarbij we telkens het verhaal opnieuw moesten doen en weeral fouten werden gemaakt- 31 oktober levering nieuwe bedbodem en hoofdbord, met wederom schade aan de bedbodem- 31 oktober zelf nog gebeld met melding hiervan en gezegd dat we het terug willen sturen en ons geld terug willen, en enorm ontevreden zijn- 1 november foto's gestuurd van de schade aan Arno (mailadres klantendienst), geen reactie- 3 november jullie opnieuw gebeld over de schade en de ophaling, mail gekregen dat dit geregeld zou worden en dat hij Vos had gecontacteerd (getekend door Ricardo)- Weeral niet gebeurd en niks meer gehoord..- 4 november teruggemaild wanneer de ophaling zou gebeuren, geen reactie- 5 november mail van collega Sara dat ze graag foto's wilt van de schade (die ik al lang had gestuurd)- 7 november mail dat ze dit zou doorgeven aan een collega om ons te contacteren > niet gebeurd!- 9 november gebeld met opnieuw dezelfde vraag - dossier nagekeken bleek dat de ophaling door Vos niet geregistreerd was.. Weeral de uitleg moeten doen, beloofd dat ze het 16 november zouden komen ophalen.- Wederom geen bevestigingsmail en geen verder nieuws over de ophaling van het beschadigde bed- 14 november zelf teruggebeld - opnieuw het dossier moeten bekijken, zogezegd wel geëscaleerd maar geen reactie en geen mogelijkheid om een verantwoordelijke te spreken? -- Aanvraag tot ophaling zou zijn gedaan maar nog geen bevestiging in jullie systeem (2 dagen ervoor??). Er werd mij gevraagd te wachten tot morgen of ik al dan niet een mail krijg van Vos. Heb niet veel keuze dan dat te doen, maar weeral een verlofdag die misschien dan toch niet nodig was moeten nemen. Absurd!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform