op 3 juni 2022 werd onze Wizzair vlucht van Ljubljana ( Slovenië) naar Charleroi op het laatste ogenblik geannuleerd, vanwege operationele problemen. Het vliegtuig (komende vanuit Charleroi) dat ons moest terugvliegen landde dertig minuten later dan gepland en werd door Wizzair herbestemd naar Triëste en vertrok leeg na het ontschepen van de aankomende passagiers . Wij werden aan ons lot overgelaten en ik ben al twee maanden aan het emailen om onze compensatie te krijgen en om gemaakte kosten terugbetaald te krijgen ( er wordt maar twee keer per week op Ljubljana gevlogen, dus moest ik twee tickets bij SN Brussels Airlines bestellen, de volgende dag, omdat mijn mede passagier ( mijn broer die kanker in de laatste fase heeft) de volgende dag een chemotherapie moest krijgen. Wizzair weigert de compensatie te betalen vanwege onvoorziene omstandigheden die er niet waren : het vliegtuig landde een half uur te laat rond 19u50! Terugbetaling wordt slechts gedeeltelijk voorgesteld : 12.5 EUR voor een taxirit die er 25 kostte, EUR 9.6 voor maaltijden (!)( wij waren 20 uur extra ter plaatse) en slechts EUR 300 voor beide SN Airlines-tickets die EUR 300 per stuk kostten! ( economy - geen extra's ).