Beste, In december 2019 bestelde ik tickets voor de musical 4045 die zou plaatsvinden in mei 2020. Door de omstandigheden van Covid, is deze musical nog steeds niet kunnen doorgaan. Ik versta en heb begrip dat ze de richtlijnen volgen die de overheid hun oplegt. Ik heb reeds meerdere malen contact proberen op te nemen met studio 100 om allereerst mijn email-adres aan te passen van janssens-isabelle@hotmail.com naar isajans1995@gmail.com. Dit omdat ik dit oude email-adres niet meer wens te gebruiken, maar ik wel nog via dat email-adres de tickets zou ontvangen als de musical zou doorgaan. Echter heb ik hier nog steeds geen antwoord op gekregen, desondanks de meerdere pogingen. Ik vind dit niet professioneel, en zou hier graag een reactie op willen ontvangen. Ook al staat er in de algemene voorwaarden dat er onder geen enkele voorwaarde tickets worden terugbetaald, het gaat hier over een kwestie van overmacht, heb je in dit geval recht op terugbetaling? Want heden heb ik vandaag nog geen zicht over wanneer de musical dan zou doorgaan. Samengevat dus, zou ik graag mijn tickets terugbetaald willen krijgen, voornamelijk als gevolg vanwege de niet-professionele service. Bedankt!