Terug

Problemen met terugbetaling en geen correcte service

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

I. J.

Naar: Studio 100

14/11/2020

Beste, In december 2019 bestelde ik tickets voor de musical 4045 die zou plaatsvinden in mei 2020. Door de omstandigheden van Covid, is deze musical nog steeds niet kunnen doorgaan. Ik versta en heb begrip dat ze de richtlijnen volgen die de overheid hun oplegt. Ik heb reeds meerdere malen contact proberen op te nemen met studio 100 om allereerst mijn email-adres aan te passen van janssens-isabelle@hotmail.com naar isajans1995@gmail.com. Dit omdat ik dit oude email-adres niet meer wens te gebruiken, maar ik wel nog via dat email-adres de tickets zou ontvangen als de musical zou doorgaan. Echter heb ik hier nog steeds geen antwoord op gekregen, desondanks de meerdere pogingen. Ik vind dit niet professioneel, en zou hier graag een reactie op willen ontvangen. Ook al staat er in de algemene voorwaarden dat er onder geen enkele voorwaarde tickets worden terugbetaald, het gaat hier over een kwestie van overmacht, heb je in dit geval recht op terugbetaling? Want heden heb ik vandaag nog geen zicht over wanneer de musical dan zou doorgaan. Samengevat dus, zou ik graag mijn tickets terugbetaald willen krijgen, voornamelijk als gevolg vanwege de niet-professionele service. Bedankt!

Berichten (1)

Studio 100

Naar: I. J.

03/12/2020

Geachte,Wij hebben via uw organisatie een klacht ontvangen van Isabelle Janssens omdat Studio 100 geen correcte service zou verleend hebben.Wij zijn het hier niet mee eens. Zoals u uit het e-mailverkeer in bijlage kan afleiden, hebben wij steeds correct geantwoord op de vragen van Mevrouw Janssens. Zo werd haar in ons laatste antwoord meegedeeld dat we haar e-mailadres hebben aangepast in het order .Wij hebben haar in deze e-mail ook aangegeven dat we voorlopig nog geen nieuwe datum kunnen meedelen voor de voorstelling van 40-45.Zolang wij niet weten wanneer we terug van start kunnen gaan met onze voorstellingen in het Pop-up-theater kunnen wij de ticketkopers uiteraard geen nieuwe datum meedelen. Van zodra wij van de overheid vernemen wanneer de voorstellingen terug kunnen opstarten en met welke zaalcapaciteit (de kans is immers klein dat wij onmiddellijk met de oorspronkelijke zaalcapaciteit zullen kunnen opstarten), zullen wij zo snel mogelijk werk maken van de herboekingen.U zal hopelijk begrijpen dat een dergelijke herboeking van duizenden tickets (waarbij rekening gehouden wordt met voldoende plaats tussen de verschillende bubbels) wel enige tijd vergt.Wij hopen zelf van harte dat wij alle ticketkopers en dus ook mevrouw Janssens zo snel mogelijk een nieuwe datum zullen kunnen bezorgen voor de voorstelling van 40-45.Op de vraag van mevrouw Janssens om terugbetaling van de door haar bestelde tickets, kunnen wij in uitvoering van de algemene voorwaarden en het Ministerieel besluit van 19 maart 2020 (nadien gewijzigd door het Ministeriële besluit van 7 april 2020 en 14 september 2020) niet ingaan tenzij zij eenmaal haar een nieuwe datum werd bezorgd het bewijs kan leveren dat zij de voorstelling niet kan bijwonen o.w.v. een geldige reden.Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.Met vriendelijke groeten, Halfstraat 80 - 2627 Schelle - BelgiumKatrien Van EenooHead of Legal+32 (0)3 295 24 33Katrien.Van.Eenoo@studio100.beThink before you print :studio100.com/legal/disclaimer/. The content of this e-mail, including any attachments, is strictly confidential and is intended solely for the addressee. This email does not create any binding commitment on behalf of Studio 100 NV, unless expressly and clearly stated otherwise, and Studio 100 NV can only be legally bound by a physically executed agreement signed by a competent signatory.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform