Terug

Problemen met terugbetaling Emma matras

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. D.

Naar: EMMA Matelas

25/04/2024

Wij bestelden een combo pakket in november 2023 en mochten tot nu toe nog steeds het hele pakket ontvangen. We kregen 4 verschillende data door waarop het pakket zou worden geleverd. Na al deze keren verlof te nemen en er niemand kwam opdagen wensten wij ontevreden onze bestelling te annuleren. Dit is nu reeds 2 maanden gaande. Men zou een transporteur langssturen om het reeds geleverde product (1 colli van de 5) op te halen. Sindsdien hebben wij niks meer mogen vernemen.Na meerdere mails, valse beloftes en nu ook het negeren van onze mails wensen wij een oplossing te bekomen.

Berichten (1)

EMMA Matelas

Naar: L. D.

28/05/2024

'‹Beste Testaankoop,   Hartelijk dank voor de melding. De klacht is inmiddels opgelost. Alles is retour gekomen naar ons toe en ook is het volledige bedrag weer teruggestort.   Wens ik u nog een prettige dag toe. Groetjes, Yanoff_ ? s:www.emma-sleep.nl ☎ +31-208087300 ? service@emma-sleep.nl Deze e-mail bevat vertrouwelijke informatie. Wanneer je deze mail ten onrechte ontvangen hebt, neem contact met ons op en verwijder deze e-mail. Het doorsturen van deze e-mail aan derden is niet toegestaan. Op Do, 25 Apr om 1:44 PM , Klachtenbox schreef:


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform