Terug

Problemen met terugbetaling eindfactuur

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. V.

Naar: Energie.be

13/05/2024

Beste,Op 16 april was de stopdatum van onze samenwerking, vanaf die dag was Luminus onze energieleverancier. Doordat we zelf kozen om bij jullie een hoge voorschotfactuur te betalen om niet voor verassingen te staan bij de afrekening, rekenen we op een terugbetaling. Echter, tot op heden na verschillende mails heen en weer nog steeds geen eindfactuur mogen ontvangen van jullie. Eerst de belofte op 22 april 2024 dat jullie mij de afrekening zouden bezorgen, daarna de melding op 30 april van een technisch probleem (dat blijkbaar heel moeilijk op te lossen is...)Daarna geen antwoord meer op mijn mails.Zou het mogelijk zijn om mij mijn eindfactuur nu te bezorgen? Twee maanden lijkt mij toch wel voldoende tijd om uw technisch probleem opgelost te krijgen.Tijdens onze samenwerking betaalde ik steeds correct dus zou ik dat van jullie toch ook mogen verwachten.

Berichten (1)

Energie.be

Naar: N. V.

14/05/2024

Beste, Bedankt voor jouw bericht.   De klant deze morgen om 09.08 uur een mail van ons dat het probleem opgelost werd en de afrekening opgemaakt werd. Deze zal de klant vandaag nog ontvangen. Heb je verder nog vragen? Aarzel zeker niet om ons te contacteren. Met energieke groeten,   Andy Customer service   www.energie.be Op Ma, 13 Mei om 1:54 PM , Klachtenbox schreef:


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform