Terug

Problemen met terugbetaling eindafrekening en slotafrekening

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. G.

Naar: ELEGANT

21/11/2023

Beste,Ik kreeg op 09/07 de eindafrekening van aardgas als electriciteit dot voor een bedrag van 120,70 en 345,40euro met op de factuur de boodschap dat dit binnen 14dagen overgeschreven zou worden op 21/11 heb ik echter nog steeds niets ontvangen. In tussentijd heb ik de slotafrekening gekregen van aardgas op 22/10 voor 36,34euro met dezelfde 14dagen boodschap ik heb echter een maand later nog steeds niets ontvangen. Vorig jaar blijkt bij nazicht het bedrag van de eindafrekening van juli 2022 ook pas in maart 2023 overgeschreven te zijn.Met vriendelijke groetenGeerts kimberly

Berichten (1)

ELEGANT

Naar: K. G.

24/11/2023

Beste,Wij hebben uw mail goed ontvangen omtrent de klant Geerts Kimberly.Bij het nakijken van dit dossier zie ik inderdaad dat de tegoeden van dejaarafrekening die verstuurd werd op 09/07/2023 niet tijdig betaald werd.Echter ondertussen is de eindfactuur opgemaakt en werden alle tegoedenuitbetaald op 22/11/2023.Hopend u hiermee voldoende gea¯nformeerd te hebben, ik wens u nog een fijnedag.Met vriendelijke groeten,VirginieUw Elegant-dossierbeheerder *Elegant*Kleine Nieuwedijkstraat 53/22800 Mechelen------------------- Oorspronkelijk bericht -------------------*éééé


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform