Terug

Problemen met terugbetaling DSM niet geleverde microgolf

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: DSM Keukens

16/05/2022

Beste ik bestelde in oktober 2021 een keuken bij DSM keukens.Levering / plaatsing gebeurde half maart 2022.De bestelde microgolfoven was nog niet leverbaar, en men kon me geen datum bezorgen waarop ik levering mocht verwachten.De levering van de keuken gebeurde op voorwaarde van volledige voorafbetaling.Ik heb op 18/03/2022 per email verzocht me de prijs van de microgolf per onmiddellijk terug te betalen.Dat is nu net geen 2 maand geleden!Tot op heden heb ik geen enkele reactie en/of terugbetaling ontvangen.DSM gebruikt z'n klanten dus een beetje als privé financier. Ik vind dit absoluut geen correcte manier van werken.Als zij leveringsproblemen ondervinden moeten ze dat geld terugbetalen, tot ze wel de levering kunnen garanderen.

Berichten (2)

DSM Keukens

Naar: A. C.

17/05/2022

GoeiemorgenDe opvolger van dit dossier heeft geen kennis dat de klant de microgolf terugbetaald wou.Wij wachtten ook nog altijd op de levering van het toestel dat ondertussen vrijdag is binnengekomen in onze magazijnen. Wij hebben nog altijd heel wat problemen met aanlevering van de toestellen. De monteur zal dit toestel volgende week plaatsen bij de klant.De klant is zonet ook opgebeld om dit alles haar mee te delen. Zij sprak ook niet meer van terugbetalen van het toestel.Wij gaan onze klant niet achterlaten tot alles in orde.@ Austin: deze linken in tijdslijn en bij communicatie in het dossier aub.Met vriendelijke groeten,Annick VerstuyftOffice manager besteldienst, aftersales, logistiek, magazijnenVaart Links 7,9850 Deinze+32(0)9 240 15 49

A. C.

Naar: DSM Keukens

17/05/2022

Ik heb zowel telefonisch (met DSM Oostende) en schriftelijk terugbetaling gevraagd.Mail dd 10/03/2022 aan Customer Car dsm-keukens, Austin D'HaeneMail dd 18/03/2022 aan Gregory Devuyst, Annelien Heirman, Bart Vanderhaeghen: waarin zeer duidelijk en letterlijk staat "ik verwacht de terugbetaling hiervan tegen uiterlijk 25 maart 2022 ....op rekening...ik ben niet bereid bank te spelen voor DSM voor onbepaalde duur. Ik moet ook hard werken voor mijn zuurverdiende centjes!"Nu zeggen dat u van niets weet toont maar weer opnieuw hoe NIET OK uw dienst na verkoop is!Ik wacht op levering volgende week. Indien tegen vrijdag 27/05/2022 de microgolf niet kan geleverd/geplaatst worden en goed functioneert, verwacht ik alsnog een terugbetaling.Ik verwijs ook naar de - zeer dure - kraan die al na 2 maand kapot is. SCHANDALIG.Hoe groot is mijn spijt dat ik niet naar IKEA ben gegaan voor mijn keuken. De service is daar stukken beter!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform