Beste,Ik bestelde meerdere artikelen bij Zalando, verdeeld over meerdere bestellingen. Uit bestelling 11003102330614 stuurde ik twee artikelen later terug samen met een andere bestelling, omdat ik nog twijfelde over deze artikelen (wat volgende FAQ gewoon mag). Deze zijn SMP21C03Q-Q11 en SMP21C03Q-Q11. Deze zijn teruggezonden samen met bestelling 11003102827525. Deze laatste retourzending is totaal niet verwerkt. Hierdoor moet ik meer dan 250 euro betalen voor artikelen die ik heb terug gezonden. Ik heb Zalando gemaild, zij hebben mijn klacht onderzocht maar mij gemeld dat ze de twee vermelde artikelen niet terugvonden bij de originele terugzending. Dit klopt aangezien ze bij de andere bestelling zaten. Omdat hun onderzoek is gebeurd willen ze dit niet terug heropenen en mij niet helpen. Ze zien over het hoofd dat er een volledige retourzending verloren is gegaan, naast deze twee artikelen ook. Ze willen geen verder onderzoek doen, omdat ze al meerdere malen onderzoek hebben moeten voeren in het verleden. Dit klopt. Ze hebben al meerdere keren proberen geld van mij te vragen terwijl de artikelen wel in de terugzending zaten. Ik heb dit ook ELKE keer kunnen bewijzen. Ik heb zoals altijd bewijs aan de hand van een bpost terugzending ticket in de app, met datum en gewicht, alsook een video van de artikelen die ik in die verpakking heb teruggestuurd. Deze bewijzen worden helemaal genegeerd. Meer dan 250 euro te betalen door een trouwe klant omdat er een fout is begaan bij de verwerking lijkt mij echt absurd. Bpost heeft het pakket afgeleverd bij Zalando. Hoeveel meer bewijs heb ik nodig? Het pakket was niet leeg, dat bewijzen de kilo's aangegeven in het pakket. Dus waar zijn al die artikelen heen? Graag zou ik antwoord hebben op mijn vragen want dit is niet oke. Ik voel mij zeer bedrogen. Ik heb al tientallen mails gestuurd en 2 maal gebeld naar Zalando maar ik krijg altijd hetzelfde antwoord via mail. Aan telefoon zeggen ze dat ze zullen helpen maar dan krijg ik toch terug dezelfde mail. Kan er aub geholpen worden?