Terug

problemen met terugbetaling Corendon Airlines

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. J.

Naar: CORENDON

16/01/2024

In juli 2022 hadden we online een vakantie geboekt van Zaventem naar Antalya bij Corendon. Zowel op de heen als de terugvlucht hadden we een vertraging van meer dan 3u. We vlogen met corendon airlines. Deze maatschappij is op geen enkele manier bereikbaar, enkel via het klachtenformulier van hun site. ( niet via telefoon, niet via email, niet via social media,...)Op 26 oktober 2022 kreeg ik de eerste bevestiging van compensatie. Daarna geen enkele reactie meer op mijn mails. Tot 10/08/2023.... ik moest alle documenten nogmaals bezorgen. Weer kreeg ik bevestiging van compensatie. Ondertussen zijn we januari 2024 en nog altijd is er geen compensatie op mijn rekening verschenen.Volgens de firma: 'staat de betaling in hun systeem'. Ik geloof hier niets meer van. Ik heb reeds meer dan 10 x contact genomen via hun klachtenportaal, maar zonder resultaat.Mijn vraag: kan u mij helpen om deze compensatie alsnog te krijgen? betreft de terugvlucht weigeren ze compensatie vermits ik met een niet-europese maatschappij uit een niet europees land vertrokken ben. Klopt dit? Wat is uw advies? Ik weet toch niet op voorhand met welke maatschappij Corendon gaat vliegen....?Mijn klacht bij Corendon Airlines = CAI-2022-2022-26236463911600€Alvast bedankt !MvgKrisPS Deze wanpraktijk moet echt gestopt worden !


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform