Terug

Problemen met terugbetaling cach back actie

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. V.

Naar: TEFAL

31/01/2023

Beste,Ik kocht een Tefal Gourmet toestel waarop een cach back actie geldig was. Ik vulde op de webside de cash back aanvraag volledig en correct in. Maar de terugbetaling werd geweigerd omdat er op ons adres al een terugbetaling zou gebeurd zijn. Dit was echter de enige aanvraag door ons op ons adres. Een terugbetaling voor deze actie zou al goedgekeurd zijn op ons adres onder een naam die voor ons onbekend is, en die helemaal niet op ons adres woont. Ik weet niet of die persoon per vergissing of frauduleus ons adres heeft gebruikt, maar ik vind wel dat dit onze terugbetaling niet mag blokkeren.Groeten,

Berichten (2)

TEFAL

Naar: G. V.

06/02/2023

Goedemiddag,Jammer genoeg vind ik de klant niet terig in het cashback systeem.MvgPetra--------------- Oorspronkelijk bericht ---------------Van: [klachtenbox@test-aankoop.be]Verzonden: 31/01/2023 16:03Aan: info.be@groupeseb.comOnderwerp: Klacht - Problemen met terugbetaling cach back actie - (CPTBE01715498-53)Je hebt een klacht ontvangen vanGUSTAAF VERMEULENDit bericht werd verstuurd vanaf ons klachtenplatform. We willen op deze manier een dialoog opstarten en geschillen tussen consumenten en bedrijven oplossen.Het is belangrijk te weten dat:- Test Aankoop niet tussenkomt bij het oplossen van het probleem met de consument en evenmin de gegrondheid van de klacht beoordeelt.- Deze klacht is momenteel openbaar gemaakt en dus zichtbaar op onze website.- De gebruiker kan op elk moment zijn klacht privé of openbaar maken.Hoe kan je een antwoord sturen naar de consument?Je dient enkel deze e-mail te beantwoorden zonder de referentie te wijzigen:CPTBE01715498-53.Heb je vragen over ons platform?ref:_00Db0Hsol._50068Isty3:ref

G. V.

Naar: TEFAL

08/02/2023

Beste,Ik ontving een mailtje dat de cash back terugbetaling in orde komt.Na 10 mailtjes over en weer geen oplossing, maar één mailtje via test aankoop doe wonderen!Groeten,Staf Vermeulen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform