Terug

Problemen met terugbetaling cashback

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. B.

Naar: Dolce Gusto - Nestlé

07/08/2022

BesteIn de maand juni heb ik een Dolce Gusto toestel aangekocht, er liep toen een actie €40 cashback op toestel en terugbetaling van 2 dozen koffiepads. Heb de aanvraag via de officiele site van Dolce Gusto gedaan op 29 juni met de gevraagde foto's en faktuur. Heb tot op heden enkel de terugbetaling van de pads gekregen. Heb al verschillende mails gedaan, zelf naar Inquiries@payseed.com, de laatste is ongeveer een week geleden, krijg er zelf geen antwoord meer op. Kunnen jullie mij verder helpen???Mvg

Berichten (3)

S. B.

Naar: Dolce Gusto - Nestlé

28/08/2022

nog steeds geen antwoord op mijn klacht?????????

Dolce Gusto - Nestlé

Naar: S. B.

28/08/2022

DATA NOT AVAILABLE

S. B.

Naar: Dolce Gusto - Nestlé

28/08/2022

BesteIn het begin hebben we dat gedaan, contact opgenomen met Hashting, maar die konden ons zogezegd niet helpen, stonden niet in hun bestand, we moesten maar contact opnemen met Inquiries, wat we ook verschillende malen gedaan hebben, zonder resultaat, ze antwoorden zelfs niet meer.Het toestel komt wel voor in de link die je doorgestuurd hebt voor acties aprjuni-22Mini Me KP120810(YY3004FD) met een aankoopprijs van €109.99.De aankoop is gebeurt op 29/06 alsook de aanvraag voor cashback op de site van Dolce GustoDit spelletje duurt nu toch al 2 maand !!!!!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform