Terug

Problemen met terugbetaling boeking

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. L.

Naar: Worldline

14/09/2023

Beste, Op 26/5 werd er door een appartement eigenaar via booking.com ten onrechte €1654 afgeboekt van onze creditcard voor een boeking met gratis annulering tot 24/5/2024. Ik probeerde meermaals de eigenaar te contacteren maar kreeg geen gehoor. Vervolgens belde ik naar Booking.com. Waar ze mij vertelden dat ze contact gingen opnemen met het hotel en dat ze me gingen contacteren zodra er nieuws was. Uiteraard hoorde ik niks meer waarop ik zelf terugbelde en één van hun medewerkers me zei dat ik klacht moest indienen via Worldline. Dit deed ik dan ook op 27/07. Toen ik een maand later nog steeds niets had vernomen, nam ik telefonisch contact op met de diensten bij Worldline. Een dag later wist er iemand mij te vertellen (want de andere dienst waar ik eigenlijk moest zijn kan ik zelf niet bereiken en werkten die dag blijkbaar maar tot 16u) dat ze een extra bewijs moesten hebben. Hetgeen ik dan ook prompt verzonden heb. Nu alweer twee weken later en complete radiostilte probeerde ik vandaag opnieuw contact op te nemen Worldline. Na 7 keer inbellen (want werd steeds ingehaakt) en 1 uur later kreeg ik uiteindelijk Noa aan de lijn. Met de boodschap dat ze me niet kan helpen want dat de betrokken dienst pas om 16u start met werken. Maar dat ze morgen (wanneer ik moeilijk bereikbaar ben) gaat terugbellen. Om dan ook op het einde van het gesprek nog de vraag te krijgen kan ik nog ergens mee helpen? Nu is het einde van mijn geduld bereikt en wil ik graag officieel mijn ongenoegen uiten over de dienstverlening bij Worldline.Mvg,Jan Laeremans


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform