Terug

problemen met terugbetaling bestelling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. B.

Naar: Veepee

05/03/2022

Beste, Op 20/01 plaats ik een bestelling met bestelnummer VP 384096308. De betaling gaat echter 2 x van mijn rekening waardoor ik 105, 75 euro teveel betaal. Ik neem contact op met jullie klantendienst. Ik krijg op 4/02 antwoord dat de terugbetaling in gang is gezet en ik het geld binnen de 5 werkdagen op mijn rekening mag verwachten. Op 14/02 stuur ik opnieuw een mail aangezien ik het geld nog niet ontvangen heb. Op 18/02 ontvang ik het antwoord dat er iets is misgelopen en dat Sophie van de klantendienst ziet dat het geld ondertussen is terugbetaald. Op 1/03 heb ik echter nog steeds geen geld ontvangen en stuur ik opnieuw een mail. Tot op heden heb ik nog steeds geen antwoord ontvangen. Gelieve het bedrag onmiddellijk terug te betalen of me op de hoogte te houden van het verder verloop van mijn klacht.Met vriendelijke groeten,

Berichten (4)

Veepee

Naar: E. B.

17/03/2022

Goedemiddag,Ik neem opnieuw contact op met de klant.We hebben sinds 18/02 niks meer van haar vernomen.Groeten,On Sat, Mar 5, 2022 at 8:01 PM

E. B.

Naar: Veepee

17/03/2022

Dag Sophie, De info die u geeft klopt niet. Ik heb deze week nog contact gehad met u. Ofwel vindt u mijn account niet terug, of het is volgens u de eerste keer dat u van het probleem hoort… ik kreeg gisteren een mail die u al eens verstuurd heeft namelijk dat het geld op 18/1 zou zijn terug gestort en dat ik contact moest opnemen indien dit niet binnen de 5 werkdagen op mijn rekening stond. Lijkt mij niet erg logisch aangezien we nu 17/3 zijn…

E. B.

Naar: Veepee

17/03/2022

Wanneer ik trouwens met u contact wil opnemen via de link die in uw mails staat krijg ik volgende melding (zie bijlage). Kan u aub het geld terugstorten. U heeft al laten weten dat u ziet dat ik 2 x betaald heb. Een overschrijving neemt denk ik toch geen 2 maanden in beslag ?

Veepee

Naar: E. B.

24/03/2022

Hallo Esther,Eerst en vooral mijn excuses voor het ongemak in verband met de nietontvangen terugbetaling.Ik heb je zonet een mail gestuurd met daarin alle info om je verder tehelpen.Reageer gerust op dat mailtje bij verdere vragen.Ik help je graag verder en en wens je ondertussen een fijne dag toe.Vriendelijke groeten,SophieOn Thu, Mar 17, 2022 at 4:02 PM


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform