BesteVia booking.com had ik een vlucht geboekt met Egyptair. Op 17 oktober heb ik die vlucht geannuleerd omwille van persoonlijke redenen. Volgens de voorwaarden van de website ging ik het grootste deel van het bedrag terugkrijgen. Dit werd ook bevestigd telefonisch toen ik de vlucht annuleerde. Iedere keer dat ik daarna booking.com contacteerde zei men dat ze zelf wachten op de terugbetaling van de vliegtuigmaatschappij en dat ze dan mij gingen terugbetalen. Toen ik in januari het bedrag nog steeds niet had ontvangen heb ik contact opgenomen met Egyptair zelf. Zij lieten me weten dat ze het bedrag al op 20 oktober hadden terugbetaald aan booking.com. Ik heb het bewijs op papier om dit te bevestigenMomenteel zijn we meer dan 6 maanden na de annulering en heb ik nog steeds niets ontvangen. Telkens als ik nu bel zegt men in het begin nog steeds hetzelfde, dat ze wachten op de vliegtuigmaatschappij. Als ik hen corrigeer en zeg dat ze het al hebben ontvangen dan komen ze af met een ander excuus. Het is heel frustrerend en de klantenservice is in het algemeen slecht. Ik wil gewoon mijn geld terug.