Beste Op 5 april (paasmaandag) plaatste ik een bestelling via de app van Zara. Het totaalbedrag van deze bestelling bedroeg 239,70€. 50€ werd betaald via cadeaukaarten en 189,70€ werd meteen betaald via de bancontactapp. Later die avond kreeg ik een e-mail van Zara dat mijn bestelling geannuleerd was omdat er geen betaling plaatsgevonden had. Ik bekeek meteen mijn bankafschriften en zag dat het bedrag wel degelijk betaald werd en effectief van mijn rekening was gegaan. De volgende dag nam ik contact op met Zara. De klantendienst (die niks meer kan doen dan de bestellingen bekijken) vertelden me dat ze geen bedrag ontvangen hadden en dat ik contact moest opnemen met mijn bank. Ik belde even later mijn bank en zij konden me bevestigen dat op 6 april ‘s morgens de betaling werd doorgestort. Dit was pas de dag erna doordat de bank gesloten was op paasmaandag. Mijn geld is dus wel degelijk doorgestort en van mijn rekening. We zijn nu 6 weken en tientallen telefoontjes verder en ik heb nog steeds geen terugbetaling ontvangen. Zara vroeg me afschriften door te sturen en bewijzen van betaling door te sturen. Dit heb ik allemaal in orde gebracht. Telkens wanneer ik bel kan niemand me helpen. Ze sturen me van het kastje naar de muur maar er wordt niks gedaan. Het is uiteindelijk hun fout dat de bestelling geannuleerd werd en ikzelf kan er niet aan doen dat de bank niet werkt op een feestdag en dat de betaling de volgende dag pas is doorgestort. HELP Het gaat om een groot bedrag en het is het geld dat mijn zoontje kreeg voor Pasen. Ik zou dit dus heel graag terughebben.