Terug

Problemen met terugbetaling afrekening

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. B.

Naar: TotalEnergies

27/11/2023

BesteFactuur van afrekening gas dient nog terug gestort te worden. Vervaldatum 10/11/23. Tot op heden is dit nog niet gebeurd (27/11/23). -496,27 €De afrekening van de elekticiteit is wel reeds gebeurd via domiciliëring.

Berichten (1)

TotalEnergies

Naar: R. B.

18/12/2023

Uw Referentie: E222109137Beste Ron Braeken,Bij deze komen wij terug op onderstaande klacht.Door een technische fout werd het bedrag van 496.27 euro niet binnen de 18 dagen terugbetaald. Ik kan bij deze bevestigen dat de terugbetaling heeft plaats gevonden op 5 december.Hopend u hiermee voldoende gea¯nformeerd te hebben.Met vriendelijke groeten,MaureenCustomer Services TotalEnergiesTotalEnergies Power and Gas BelgiumRue Saint-Laurent 54 4000 Liège - BELGIQUEwww.totalenergies.beCONFIDENTIALITÉ. Ce courrier électronique (y compris ses éventuelles pièces jointes) peut contenir des informations susceptibles d'etre confidentielles. Il ne peut etre utilisé autrement que pour la finalité pour laquelle il a été envoyé. Au cas où il ne vous serait pas destiné, merci de le supprimer et d'en avertir immédiatement l'expéditeur.CONFIDENTIALITY. This email (including attachments, if any) may contain confidential information. It may not used for purpose other than that for which it has been sent. If you are not the intended recipient, please delete it and notify the sender immediately.--------------- Oorspronkelijk bericht --------------- ref:!00D0Y033WA3.!5000805KERZn:ref


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform