Klacht
A. C.
Naar: Troostwijk Auctions
Beste, via troostwijk auctions kocht ik een crosstrainer en betaalde de factuur.Ik kreeg een document met de datum wanneer ik dit moest komen afhalen. Op het document stond er dat deze datum niet kon veranderd worden. De datum was 01/04/2024.Ik heb een camionette gehuurd omdat een crosstrainer niet in mijn auto geraakt. Daar aangekomen in Meer waar ik moest zijn, was niemand te zien. Ik heb proberen bellen maar niemand nam op.Twee dagen later kreeg ik een mailtje dat ik 03/04 het kavel mag gaan halen. Ik heb geantwoord dat zij voor een andere oplossing moesten zorgen. Optie 1 : zij leveren de crosstrainer bij mij of optie 2: de terugbetaling van het kavel plus de factuur van de verhuurwagen. Nu zeggen zij de hele tijd dat ze niet verantwoordelijk zijn en hebben mij gezegd dat ik het maar op 03/04 of 05/04 moet komen ophalen.Ik kan daar niet nog eens verlof voor vragen heb ik heb gezegd maar heb erna geen gehoord meer gekregen. Ook telefonisch krijg ik geen gehoor.
Berichten (11)
Troostwijk Auctions
Naar: A. C.
----------------------------------------------Geachte,dank voor uw mail.Ik informeer mijzelf en kom spoedig bij u terug met een voorstel tot oplossing.Met vriendelijke groet,Kind regards,Cordialement,SimonDesguinlei 222018 AntwerpBelgium--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Troostwijk Auctions.Op 5 april 2024 om 08:09:09 UTC schreef Klachtenbox klachtenbox@test-aankoop.be: [NLGW90-5J3P7] ( test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden ) ( test-aankoop.be/klagenrivacy ) [NLGW90-5J3P7]
Troostwijk Auctions
Naar: A. C.
----------------------------------------------Geachte,de vervoerder auction logistics zal het kavel bij u komen leveren op uw factuuradres.Met vriendelijke groet,Kind regards,Cordialement,SimonDesguinlei 222018 AntwerpBelgium--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Troostwijk Auctions.Op 8 april 2024 om 09:31:04 UTC schreef Simon online@troostwijk.be: ---------------------------------------------- Geachte, dank voor uw mail. Ik informeer mijzelf en kom spoedig bij u terug met een voorstel tot oplossing.Met vriendelijke groet,Kind regards,Cordialement,SimonDesguinlei 222018 AntwerpBelgium -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van Troostwijk Auctions. Op 5 april 2024 om 08:09:09 UTC schreef Klachtenbox klachtenbox@test-aankoop.be: [NLGW90-5J3P7][NLGW90-5J3P7] ( test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden ) ( test-aankoop.be/klagenrivacy ) [NLGW90-5J3P7][NLGW90-5J3P7]
A. C.
Naar: Troostwijk Auctions
Beste,Het kavel is geleverd maar werkt niet. Er staat bij de omschrijving dat hij een led display heeft en trainingsprogramma’s.Dit is niet het gevoel. Het display werkt niet.Ik hoor graag van jullie verder.Mvg Alexander
Troostwijk Auctions
Naar: A. C.
----------------------------------------------Geachte,Auction logistics meldt ons dat ze afgelopen vrijdag de kavel gingen leveren bij u.Hopende u hierbij voldoende te hebben gea¯nformeerd.Met vriendelijke groet,Kind regards,Cordialement,RachelDesguinlei 222018 AntwerpBelgium--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Troostwijk Auctions.Op 22 april 2024 om 14:17:58 UTC schreef Klachtenbox klachtenbox@test-aankoop.be: [KZMPLK-9JP3M] ( test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden ) ( test-aankoop.be/klagenrivacy ) [KZMPLK-9JP3M]
A. C.
Naar: Troostwijk Auctions
Beste,Levering is gebeurd zoals ik daarnet ook vermelde.Maar het kavel voldoet niet aan de beschrijving. Display werkt niet en is essentieel om het toestel te kunnen gebruiken, zonder het display ben je niks met de crosstrainer.
A. C.
Naar: Troostwijk Auctions
Beste, Ik verwacht een oplossing.Als er in de omschrijving staat led display wordt er ook verwacht dat die led display werkt.MvgAlexander
A. C.
Naar: Troostwijk Auctions
Beste,Tot op heden hebben wij nog geen antwoord mogen ontvangen.Gelieve dit asap in orde te brengen Vriendelijke groeten
Troostwijk Auctions
Naar: A. C.
----------------------------------------------Request 1224590 "Klacht - Problemen met terugbeta..." was closed and merged into this request. Last comment in request 1224590: Met vriendelijke groet,Kind regards,Cordialement,RachelDesguinlei 222018 AntwerpBelgium--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Troostwijk Auctions.Op 2 mei 2024 om 11:39:26 UTC schreef Klachtenbox klachtenbox@test-aankoop.be: ( test-aankoop.be ) ALEXANDER CORRYN heeft de klacht naar onze advocaten verstuurd Referentie van de klacht: CPTBE01997001-62 Dit bericht werd verstuurd vanaf ons klachtenplatform ( test-aankoop.be/klagen ). We willen op deze manier een dialoog opstarten en geschillen tussen consumenten en bedrijven oplossen. Het is belangrijk te weten dat: - deze klacht ligt nu in handen van onze advocaat. Hij of zij zal een van de komende dagen contact met je opnemen. - alle communicatie tussen jou en je advocaat privé blijft, zelfs als de klacht openbaar is. - je hebt nog een laatste antwoordrecht op de consument. Als de klacht openbaar is, is je reactie zichtbaar op onze site. refToken: da0e1b5d-dfb4-406b-b07e-9779a018dd2b De klacht vanALEXANDER CORRYN Problemen met terugbetalingtransport Naam van de klant ALEXANDER CORRYN Klantreferentie Referentie: A1-19808-59 Beschijving van de klacht Beste, via troostwijk auctions kocht ik een crosstrainer en betaalde de factuur. Ik kreeg een document met de datum wanneer ik dit moest komen afhalen. Op het document stond er dat deze datum niet kon veranderd worden. De datum was 01/04/2024. Ik heb een camionette gehuurd omdat een crosstrainer niet in mijn auto geraakt. Daar aangekomen in Meer waar ik moest zijn, was niemand te zien. Ik heb proberen bellen maar niemand nam op. Twee dagen later kreeg ik een mailtje dat ik 03/04 het kavel mag gaan halen. Ik heb geantwoord dat zij voor een andere oplossing moesten zorgen. Optie 1 zij leveren de crosstrainer bij mij of optie 2: de terugbetaling van het kavel plus de factuur van de verhuurwagen. Nu zeggen zij de hele tijd dat ze niet verantwoordelijk zijn en hebben mij gezegd dat ik het maar op 03/04 of 05/04 moet komen ophalen. Ik kan daar niet nog eens verlof voor vragen heb ik heb gezegd maar heb erna geen gehoord meer gekregen. Ook telefonisch krijg ik geen gehoor. Gewenst resultaat Terugbetaling: Eur 456,95 De levering van het kavel Bijgevoegde documenten 06438E60-79CA-4BF2-BE63-4023551D7CD0.png ( s:euroconsumersdocstgpro.blob.core.windows.net/complaint-nl-be/d9f8b53b-0fcb-4742-84fc-2cfdfd95d5b6/07f13732-a128-4c9f-843b-ffcd978df956?sv 23-01-03andse 24-10-29T11%3A39%3A15Zandsr=bandsp=randsig=4hVzW6X5mxy6DBtBcd%2FCpFkwhbLM%2FVDnqtHmZaxUbKo%3D ) FA15540E-B38D-4DCD-B46B-B424C4395239.png ( s:euroconsumersdocstgpro.blob.core.windows.net/complaint-nl-be/d9f8b53b-0fcb-4742-84fc-2cfdfd95d5b6/1d7cb7a2-33e8-4821-a848-dcc753b51f97?sv=2023-01-03andse=2024-10-29T11%3A39%3A15Zandsr=bandsp=randsig=yi6S4WjV3gjBR10lWNdLNRGW9xCIq2xM%2Bw02i1gjtUs%3D ) 8B69A6C8-067D-49D9-A4BA-0057B84DB5D1.png ( s:euroconsumersdocstgpro.blob.core.windows.net/complaint-nl-be/d9f8b53b-0fcb-4742-84fc-2cfdfd95d5b6/c0d01c7d-bb9e-4bb4-bdb0-8e693d0ad711?sv=2023-01-03andse=2024-10-29T11%3A39%3A15Zandsr=bandsp=randsig=LS4VvEYy8jZBk4vwcZBhW%2FVPXKcdmoUKV0tXkfO3vTo%3D ) F7368E3A-1DAD-4FC2-BDCC-1DB85DEF36C5.png ( s:euroconsumersdocstgpro.blob.core.windows.net/complaint-nl-be/d9f8b53b-0fcb-4742-84fc-2cfdfd95d5b6/c76470d6-778e-40eb-a73a-8f19ad0e99ea?sv=2023-01-03andse=2024-10-29T11%3A39%3A15Zandsr=bandsp=randsig=XAgKW018YkbU%2Fu3SgtmaLq6Blhcko737jLVyWsme1Fs%3D ) DA23325B-E914-4D86-B6F2-57CA30AC30D7.png ( s:euroconsumersdocstgpro.blob.core.windows.net/complaint-nl-be/d9f8b53b-0fcb-4742-84fc-2cfdfd95d5b6/4f369fdf-3c0b-4a01-af26-4a318d5b0c99?sv=2023-01-03andse=2024-10-29T11%3A39%3A15Zandsr=bandsp=randsig=yk%2F6gVvBiX2qOxN9uqUNsr%2FABjuxT%2FNOjkqNvMzBIXI%3D ) Met vriendelijke groeten, Testaankoop ( test-aankoop.be ) ( test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden ) ( test-aankoop.be/klagenrivacy ) [KZZL1Z-67GR5]   Met vriendelijke groet,Kind regards,Cordialement,RachelDesguinlei 222018 AntwerpBelgium--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Troostwijk Auctions.Op 2 mei 2024 om 11:39:26 UTC schreef Klachtenbox klachtenbox@test-aankoop.be: ( test-aankoop.be ) ALEXANDER CORRYN heeft de klacht naar onze advocaten verstuurd Referentie van de klacht: CPTBE01997001-62 Dit bericht werd verstuurd vanaf ons klachtenplatform ( test-aankoop.be/klagen ). We willen op deze manier een dialoog opstarten en geschillen tussen consumenten en bedrijven oplossen. Het is belangrijk te weten dat: - deze klacht ligt nu in handen van onze advocaat. Hij of zij zal een van de komende dagen contact met je opnemen. - alle communicatie tussen jou en je advocaat privé blijft, zelfs als de klacht openbaar is. - je hebt nog een laatste antwoordrecht op de consument. Als de klacht openbaar is, is je reactie zichtbaar op onze site. refToken: da0e1b5d-dfb4-406b-b07e-9779a018dd2b De klacht vanALEXANDER CORRYN Problemen met terugbetalingtransport Naam van de klant ALEXANDER CORRYN Klantreferentie Referentie: A1-19808-59 Beschijving van de klacht Beste, via troostwijk auctions kocht ik een crosstrainer en betaalde de factuur. Ik kreeg een document met de datum wanneer ik dit moest komen afhalen. Op het document stond er dat deze datum niet kon veranderd worden. De datum was 01/04/2024. Ik heb een camionette gehuurd omdat een crosstrainer niet in mijn auto geraakt. Daar aangekomen in Meer waar ik moest zijn, was niemand te zien. Ik heb proberen bellen maar niemand nam op. Twee dagen later kreeg ik een mailtje dat ik 03/04 het kavel mag gaan halen. Ik heb geantwoord dat zij voor een andere oplossing moesten zorgen. Optie 1 zij leveren de crosstrainer bij mij of optie 2: de terugbetaling van het kavel plus de factuur van de verhuurwagen. Nu zeggen zij de hele tijd dat ze niet verantwoordelijk zijn en hebben mij gezegd dat ik het maar op 03/04 of 05/04 moet komen ophalen. Ik kan daar niet nog eens verlof voor vragen heb ik heb gezegd maar heb erna geen gehoord meer gekregen. Ook telefonisch krijg ik geen gehoor. Gewenst resultaat Terugbetaling: Eur 456,95 De levering van het kavel Bijgevoegde documenten 06438E60-79CA-4BF2-BE63-4023551D7CD0.png ( s:euroconsumersdocstgpro.blob.core.windows.net/complaint-nl-be/d9f8b53b-0fcb-4742-84fc-2cfdfd95d5b6/07f13732-a128-4c9f-843b-ffcd978df956?sv 23-01-03andse 24-10-29T11%3A39%3A15Zandsr=bandsp=randsig=4hVzW6X5mxy6DBtBcd%2FCpFkwhbLM%2FVDnqtHmZaxUbKo%3D ) FA15540E-B38D-4DCD-B46B-B424C4395239.png ( s:euroconsumersdocstgpro.blob.core.windows.net/complaint-nl-be/d9f8b53b-0fcb-4742-84fc-2cfdfd95d5b6/1d7cb7a2-33e8-4821-a848-dcc753b51f97?sv=2023-01-03andse=2024-10-29T11%3A39%3A15Zandsr=bandsp=randsig=yi6S4WjV3gjBR10lWNdLNRGW9xCIq2xM%2Bw02i1gjtUs%3D ) 8B69A6C8-067D-49D9-A4BA-0057B84DB5D1.png ( s:euroconsumersdocstgpro.blob.core.windows.net/complaint-nl-be/d9f8b53b-0fcb-4742-84fc-2cfdfd95d5b6/c0d01c7d-bb9e-4bb4-bdb0-8e693d0ad711?sv=2023-01-03andse=2024-10-29T11%3A39%3A15Zandsr=bandsp=randsig=LS4VvEYy8jZBk4vwcZBhW%2FVPXKcdmoUKV0tXkfO3vTo%3D ) F7368E3A-1DAD-4FC2-BDCC-1DB85DEF36C5.png ( s:euroconsumersdocstgpro.blob.core.windows.net/complaint-nl-be/d9f8b53b-0fcb-4742-84fc-2cfdfd95d5b6/c76470d6-778e-40eb-a73a-8f19ad0e99ea?sv=2023-01-03andse=2024-10-29T11%3A39%3A15Zandsr=bandsp=randsig=XAgKW018YkbU%2Fu3SgtmaLq6Blhcko737jLVyWsme1Fs%3D ) DA23325B-E914-4D86-B6F2-57CA30AC30D7.png ( s:euroconsumersdocstgpro.blob.core.windows.net/complaint-nl-be/d9f8b53b-0fcb-4742-84fc-2cfdfd95d5b6/4f369fdf-3c0b-4a01-af26-4a318d5b0c99?sv=2023-01-03andse=2024-10-29T11%3A39%3A15Zandsr=bandsp=randsig=yk%2F6gVvBiX2qOxN9uqUNsr%2FABjuxT%2FNOjkqNvMzBIXI%3D ) Met vriendelijke groeten, Testaankoop ( test-aankoop.be ) ( test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden ) ( test-aankoop.be/klagenrivacy ) [KZZL1Z-67GR5]
Troostwijk Auctions
Naar: A. C.
----------------------------------------------This request was closed and merged into request 1224604 "Klacht - Problemen met terugbeta...".Met vriendelijke groet,Kind regards,Cordialement,RachelDesguinlei 222018 AntwerpBelgium--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Troostwijk Auctions.Op 2 mei 2024 om 11:34:58 UTC schreef Klachtenbox klachtenbox@test-aankoop.be: [NLLR4J-3MY3N] ( test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden ) ( test-aankoop.be/klagenrivacy ) [NLLR4J-3MY3N]
Troostwijk Auctions
Naar: A. C.
----------------------------------------------Geachte,dank voor uw mail.Het lot werd toch reeds bij de koper geleverd?Met vriendelijke groet,Kind regards,Cordialement,SimonDesguinlei 222018 AntwerpBelgium--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Troostwijk Auctions.[KZZL1Z-67GR5]
Troostwijk Auctions
Naar: A. C.
Beste Klachtenbox,We hebben u een paar dagen geleden een e-mail gestuurd met een verzoek om meer informatie.We willen u er vriendelijk aan herinneren dat we nog steeds op uw antwoord wachten. Als we in de komende 48 uur geen antwoord ontvangen, gaan we ervan uit dat u onze hulp niet langer nodig heeft en sluiten we het ticket.Hartelijk dank voor uw begrip. Prettige dag verder,--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Troostwijk Auctions.[KZZL1Z-67GR5]
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten