beste, op 19/11/23 hadden wij een vlucht van Zaventem naar Valencia. Geboekt bij Kiwi.com (€134,87)Door hevige mist is de luchthaven in Valencia gesloten en is onze vlucht omgeleid naar Madrid. Klacht ingediend bij Ryanair maar zij zeggen dat ik bij Kiwi moet aankloppen en Kiwi zegt dat ik bij Ryanair moet aankloppen. Verschillende mails naar betreffende maatschappijen leveren niks op. Ik probeer dan een document te verkrijgen voor mijn reisverzekering dat onze vlucht niet is geland in Valencia maar wel in Madrid maar ook hierop geen antwoord.Wij zijn onze eerste nacht hotel in Valencia (€90,00) kwijt en hebben een hotel moeten boeken in Madrid (€98,01). Omdat we onze auto n Valencia niet op tijd kunnen afhalen, zijn we onze auto ook kwijt. Was betaald (€95,68) voor 5 dagen maar de maatschappij Auto Europe wou ons niet terug betalen omdat we niet op tijd waren.bijkomende kost €56,58: trein naar Valencia.