Beste,Op 24/07/2023 kocht ik op de online webshop 'Alternate.be' een moederbord voor mijn PC. Eens dit moederbord geleverd werd, stelde ik visueel vast dat de andere PC-onderdelen niet compatibel waren met het moederbord. Ik heb bijgevolg het moederbord enkele dagen later (binnen de 14 dagen!!) in de originele verpakking geretourneerd naar Alternate (hiervoor diende ik zelf een post-label te voorzien, maar goed dat maakte me niet uit.)Op 07/08/2023 ontving ik van de klantendienst van Alternate een mail waarin stond dat de retour niet aanvaard werd wegens schade aan het moederbord. Er zouden enkele pinnen op de CPU-socket (plaats waar de processor rust) gebogen zijn. Ik heb dit bij ontvangst van het product logischerwijs nooit gecontroleerd gezien ik onmiddellijk zag dat het product niet compatibel was met mijn andere onderdelen. Ik heb dus dit antwoord teruggestuurd waarop ik de volgende dag opnieuw een mail ontving waarin de medewerker schreef dat ik de schade aan het product binnen de 48 uur had moeten melden en dit momenteel niet meer mogelijk was. Ik drong nogmaals aan op het feit dat ik het moederbord nooit heb gecontroleerd op schade of nooit getest heb. Ik vroeg hen vervolgens om bewijs van de staat van het moederbord voordat dit naar mij werd verzonden, dit gezien het bedrijf wettelijk verplicht is te bewijzen dat de schade door mij werd verricht. Hierop kreeg ik geen antwoord. Momenteel zijn we vijf dagen verder en staan we nog geen stap verder. De waarde van het product betreft 135,89 euro en ik wens een volledige terugbetaling voor het product. Verder wens ik geen gevolg voor de onderneming.Dank voor uw tijd en moeite.