Terug

Problemen met terugbetaling + misleidende praktijken

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: Cyrana

07/06/2022

BesteOm dezelfde informatie niet dubbel door te geven, wil ik hieronder een mail toevoegen die ik aan Cyrana vandaag heb bezorgd. Mijn mail schetst een duidelijke tijdlijn van het geschil.Graag vermeld ik ook dat ik nog 0,0 van hen heb ontvangen. Alle termijnen zijn verstreken en ik heb niets: geen iPad, geen Bongo bon, kan de opgespaarde (mijn eigen centen) bons niet gebruiken omdat Switch sluit, ...Wat ik wil, is tenminste mijn geld terug en stopzetting van dit contract: 2x250 euro cashback, dus 500 in totaal 34,98 euro die ze verkeerdelijk van mijn rekening hebben genomen 600 euro opgespaard geld (mijn eigen centen die via bons bij hen liggen en die bons kan ik nu niet gebruiken) 150 euro (mei, juni tot nu toe betaald, maar mijn contract loopt nu nog door).Ik hoop heel erg op jullie hulp!Hartelijk dank bij voorbaatNataliaMIJN MAIL NAAR CYRANA:BesteIk heb jullie hulp nodig om de volgende situatie ASAP op te lossen, aub.Oktober 2021 -> mijn vriend en ik kopen 2 iPhones in Switch Wilrijk met een belofte van 250 euro cashback per toestel te ontvangen.December 2021 -> we komen te weten dat er fouten in contracten gemaakt zijn door Switch Wilrijk en proberen alles op te lossen.Januari 2022 -> 2 dossiers zijn goedgekeurd, maar Cyrana heeft ook verkeerdelijk een bedrag van mijn rekening afgehaald. Men belooft dat alles in orde komt. Termijn: 8-12 weken.9 februari 2022 -> ik bestel een iPad + Bongo bon. Termijn: 4-8 weken.18 maart 2022 -> dossiers zijn in orde, alles is in orde, alle aanvragen zijn in orde. Wachten is de boodschap. iPads zijn niet in stock. iPhone 10 wordt aangeboden of een beetje meer geduld. Ik kies voor geduld.7 april 2022 -> hetzelfe verhaal, iPhone 12 wordt aangeboden of een beetje meer geduld. Ik kies voor geduld.7 juni 2022 -> hetzelfde verhaal, alleen is er ook geen iPhone meer. Enige optie: op reis gaan voor minstens 1000 euro bij een erkende partner, alle papieren uploaden en wachten op een cashback. Omtrent cashback wordt er meegedeeld dat ze nu okt-nov 2021 dossiers hebben behandeld, dus dat van mij komt in orde. Bongo bon - wachten. Alles wachten. Ze mogen geen verdere info verlenen. Op reis gaan voor dat bedrag is niet haalbaar voor mij, dus ik krijg eigenlijk niets, mijn trouw als klant wordt niet beloond. Daarom wil ik niet langer klant zijn en zal ik het mogelijke doen om dit verhaal te verspreiden.Wat ik wil:mijn cashback van 2 dossiers (BECY21027773 + BECY21039849) + 34,98 euro die verkeerdelijk door jullie van mijn rekening werd afgehouden (staat in BECY21027773 vermeld)alle bons tem 10/07 (dit zijn de door mij aan jullie betaalde 900 euro, mijn eigen centen!!!) omdat ik mijn dossier bij jullie vanaf die datum wil stopzetten + garantie dat ik die bons ondertussen bij Hubside (wat niet de oorspronkelijk afspraak was en enorm balen is) zal kunnen gebruiken OF mijn geld terug!!! Het liefst - mijn geld terug, zonder bons en gedoe omdat ik aan het sparen was voor originele en nieuwe Apple producten, niet refurbished toestellen of andere merken. Dit was de originele afspraak.Het liefst van al wil ik ook een schadevergoeding voor alle maanden aan telefoon, stress, door mij aangevraagde en nooit gekregen zaken.Jammer genoeg heb ik niets anders te zeggen dan dat dit een grote fout was om met jullie in zee te gaan. Hoelt als bedrog en afzetterij, enorm teleurstellend en misleidende communicatie is overal te vinden. Misschien zijn jullie contracten waterdicht, maar van menselijkheid heb ik weinig gezien.Hopelijk ontvang ik een mail terug, want Kim van de klantendienst zei dat jullie wel heel lang tot niet op mails antwoorden.MvgNatalia Grab

Berichten (2)

A. C.

Naar: Cyrana

25/06/2022

DATA NOT AVAILABLE

Cyrana

Naar: A. C.

29/06/2022

Hallo,Wij volgen uw verzoek op en bevestigen dat uw klacht door onze diensten is behandeld. U ontvangt binnen 48 uur een bevestiging per e-mail.Met vriendelijke groeten,De afdeling klanttevredenheidService SatisfactionContact:satisfactionclient@cyrana.comSquare de Meea»s 35, 1000 BruxellesTelefoon: 050 93 08 47Mail:solution@cyrana.comVan maandag t/m vrijdag van 9u tot 19u en zaterdag van 9u tot 18uNuméro BCE: 0738 788 721 www.cyrana.comDit bericht bevat vertrouwelijke informatie. Indien u niet de geadresseerde bent, vragen wij u vriendelijk om ons onmiddellijk op de hoogte te stellen, dit bericht aan ons terug te zenden en vervolgens te vernietigen, zonder gebruik te maken van de inhoud, deze te communiceren, te verspreiden dan wel anderszins op te slaan of te kopieren, elektronisch of niet.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform