Beste,In juni 2020 kochten wij een wasmachine aan via Coolblue. Bij aankoop van deze machine kreeg je via Miele € 150 cashback.Na het registreren van onze machine op de site, kregen wij op 12/06/20 een mail van info@hashting.com dat de registratie goed gelukt was en de €150 binnen een termijn van 30 dagen terugbetaald gingen krijgen. Tot op heden nog geen betaling ontvangen. Hieronder een overzicht van het mailverkeer:- 12/07/20: mijn mail naar hen om te vragen of de storting gebeurd is, daar wij geen betaling ontvangen hadden- 13/07/20: antwoord Hashting: de aanvraag werd eerst geweigerd, omdat het serienummer niet gekend was. Na een update wel, in de loop van volgende week gebeurd de betaling- 24/07/20: mijn mail naar hen dat we nog geen storting ontvangen hebben- 24/07/20: antwoord Hashting: de betaling staat klaar, dit weekend vertrekt de betaling- 30/07/20: mijn mail naar hen met de vraag of de betaling vertrokken is- 30/07/20: antwoord Hashting: de betaling staat klaar om nog uitgevoerd te worden deze week- 30/07/20: mijn mail naar hen waarom ze niet uitgevoerd werd in het weekend zoals ze eerder schreven- 30/07/20: antwoord Hashting: er was een klant met een verkeerd rekeningnummer, waardoor de file geweigerd werd door de bank.- 04/08/20: mijn mail naar hen toe of de storting gebeurd is- 04/08/20: antwoord Hashting: er was verwarring met een andere betaling file. De termijn is 30 dagen. Aangezien uw aanvraag 13 juli geaccepteerd werd, is de betaling nog niet vertrokken. Dit zal pas voor binnen 1 à 2 weken zijn.Daar wij op 12/06 en niet op 13/07 een mail kregen dat de betaling binnen de 30 dagen zou gebeuren, is de termijn van 30 dagen al lang verstreken. Iedere keer als ik vraag of de betaling ok is, krijg ik een antwoord dat ze nog niet vertrokken is met een andere reden.Dus tot op heden nog steeds niet ontvangen. Als ik hen mag geloven zal dit pas binnen 1 à 2 weken zijn. Wij als consument houden ons aan de regel om de factuur te betalen, zij houden zich niet aan de terugbetaling.De aankoop is een Miele-wasmachine, maar de terugbetaling gebeurd denk ik via een andere firma. Ik wens dan ook een onmiddellijke terugbetaling en weer geen wachttermijn van 1 à 2 weken, om dan weer een excuus te mogen aanhoren.Mvg, Annemie