Terug

Problemen met terugbetalen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: NIKE

10/11/2021

beste, Mijn dochter bestelde op 20/08 bij nike.com sneakers de betaling van 119€ is onmiddellijk van de rekening gegaan. Toch kregen we de volgende werkdag een mail dat de bestelling geannuleerd werd omdat ze geen betaling ontvangen hadden. Ik heb op de anulatie mail onmiddellijk gerepliceerd met het betaalbewijs maar tot nu toe geen enkel reactie. Niet per mail , per telefoon, via instagram en facebook of via de chat. De chat met mijn dochter vandaag beweerde ze dat ze wel terug betaald hadden en zou ons per mail het betalingsbewijs bezorgen. Hij mailt de mail ons door van de gecancelde order en verbreekt voor de rest de verbinding met de chat. Als je belt blijf je oneindig aan de lijn en / of word de verbinding verbroken. Mijn dochter is ten einde raad en haar duur verdiende centjes kwijt.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform