Klacht
E. G.
Naar: VINTED
Mijn zoon heeft Dunks op Vinted gekocht. Bij levering bleek dat de dunks niet dezelfde waren zoals op de foto van de verkoper en dat ze ook fake waren.Mijn zoon heeft onmiddellijk geprotesteerd maar na protest krijgt hij dan een button met “probleem oplossing” waar hij op heeft gedrukt en plots ging de verkoop door.Hij heeft toen onmiddellijk Vinted gecontacteerd dat de schoenen fake waren en hij de betaling wilde stopzetten. Vinted zou het checken.Pas 3 dagen later, na herhaaldelijk vragen wat de oplossing was heeft hij antwoord gekregen dat de schoenen effectief fake zijn maar dat Vinted niet kan terugbetalen.De verkoper zegt echter dat hij het geld niet heeft gekregen dus ook niet kan terugbetalen. Vinted geeft wel toe dat de schoenen fake waren en raadt ons aan ze naar Litouwen te sturen om te vernietigen. Wij betalen 20 euro extra aan Vinted als verzekering maar nu hebben we een paar fake schoenen, erkend door Vinted maar krijgen we het geld niet terug.Dit is pure oplichting. Als ik vraag of de verkoper een Vinted portefeuille heeft zeggen ze dat dit niet mag doorgegeven worden. Zijn account is nog steed online. Ik begrijp niet hoe Vinted hier niet tussen kan komen. Ze zouden streng zijn op verkoop fake materiaal en zeggen ook dat het fake was maar kunnen dus het geld niet terugeisen van de verkoper. Hun verzekering komt ook niet tussen. Zelf de 20 euro verzekering die we betaald hebben krijgen we niet terug.
Berichten (33)
VINTED
Naar: E. G.
Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted
VINTED
Naar: E. G.
Hello there,I'm sorry to hear that the money has not reached you yet.Could you please tell me the login name of the other member involved in this transaction?Speak soon,Dolly Team Vinted
E. G.
Naar: VINTED
Hello,His Vinted account is meet_tommm.The info on the package was Tom Lagrrigue - 2, Square Gabriel Faure in 75017 Paris 17 - France.I hope you can track him and ask him to pay us back. Thanks
E. G.
Naar: VINTED
I'm sorry, his Vinted login iseeet_tommmThere was an autocorrection. He says his account is banned and he did not receive the money but his account is still online and you say he received the money. I think you should be in the power to force him to pay us back as his shoes where fake and you agreed on the fact they where fake
VINTED
Naar: E. G.
Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted
VINTED
Naar: E. G.
Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted
VINTED
Naar: E. G.
Bonjour,Merci de nous avoir contactés.Il semblerait que vous nous ayez déjà informé de ce problème. Nous sommes en train de traiter votre demande, et nous répondrons à votre message initial le plus rapidement possible.Pour le moment, sachez que vous n'avez pas besoin de nous signaler le meme problème une nouvelle fois. Attendez simplement notre réponse cela nous permettra de résoudre le problème beaucoup plus rapidement. Nous vous remercions pour votre patience !Bien à vous,L'équipe Vinted
E. G.
Naar: VINTED
Yes but I send a correction on the login name of the person who sold the shoes. There was an automatic spelling correction!
VINTED
Naar: E. G.
Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted
VINTED
Naar: E. G.
Hello there,I'm sorry that your son received a fake pair of shoes.Would you mind advising them to contact us directly? I am not able to discuss another member's account with you.Thank you for understanding.Moira Team Vinted
E. G.
Naar: VINTED
Yes please contact him that he pays us back. In the beginning he said I will pay you back but how can I do that? Later he said his account is banned and he didn't even get our money. But his account is still online and he is selling stuff. So It's your duty to push him he pays us back. We pay 20 euros insurance to Vinted but we are now in a position that we lost the money for the shoes and the 20 euros insurance and nothing happens? He is a client of yours selling shoes which where different than on the picture when he sold them. So he should pay us back. I'm willing to send the shoes to you as well. Thanks for doing something because the current situation is not ok.
VINTED
Naar: E. G.
Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted
VINTED
Naar: E. G.
Hi, This message confirms that we received your email.The answer to your request will be sent to your email address.Yours sincerely,Yaroslav Team Vinted
VINTED
Naar: E. G.
Dear Madam/Sir, We confirm the good reception of your request and will answer it as soon as possible. Thank you for your patience. Regards,Nick Team Vinted
VINTED
Naar: E. G.
Hello again, I just want to check if you still need our help. If you still need our assistance, please answer this message in 24 hours. Otherwise, I'll consider your problem solved.I'll be waiting for your reply.Keep in touch,Dolly Team Vinted
E. G.
Naar: VINTED
Hello again,Yes off course I still need your help! I think it's not done that you support a seller who sled fake goods. My son reported immediately that the shoes where fake but unfortunately pushed afterwards the button "solve problem" thinking you would solve the problem instead of that the problem was solved. The seller is not intending to pay us back. He said once. How can I pay you back? Than he said I'm banned and did not receive the money and now he says he did not know the shoes where fake but the pictures where other pictures than the shoes. So they are playing a game and because Vinted does not react to them they keep on selling fake stuff. You have to push them to pay us back. That's the leaset you can do!
VINTED
Naar: E. G.
Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted
VINTED
Naar: E. G.
Hello there,Thank you for contacting me. I'm sorry that such a situation occurred.Unfortunately, I will not be able to proceed with your son's situation. I recommend that your son gets in contact with us via a dispute to provide us with more information. Best regards,Ira Team Vinted
E. G.
Naar: VINTED
ok I will do that again. They said already they can't help but for me it's not acceptable that you leave a seller selling fake stuff doing his thing. I will put this on social media. Ban Vinted if you ask me! Totally wrong attitude. You say you are correct but you are not
VINTED
Naar: E. G.
Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted
VINTED
Naar: E. G.
Hello, Thank you for the message.Could you please tell me the username of your account and of the other member involved in this?Talk to you soon.Paulina Team Vinted
E. G.
Naar: VINTED
Hello,My son's username: az9124864The seller of fake shoes: eeet_tommmIf you want I can send you screenshots of the communication and pictures of the shoes he received but Vinted already confirmed the shoes we received where fake. They said the seller would get a warning but still he needs to pay us back. I'm totally willing to send him back the shoes as well. But he needs to give us the money back and I think Vinted is the only one who can convince/force him to do so. Thank you
VINTED
Naar: E. G.
Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted
VINTED
Naar: E. G.
Bonjour,Merci de nous avoir contactés.Il semblerait que vous nous ayez déjà informé de ce problème. Nous sommes en train de traiter votre demande, et nous répondrons à votre message initial le plus rapidement possible.Pour le moment, sachez que vous n'avez pas besoin de nous signaler le meme problème une nouvelle fois. Attendez simplement notre réponse cela nous permettra de résoudre le problème beaucoup plus rapidement. Nous vous remercions pour votre patience !Bien à vous,L'équipe Vinted
VINTED
Naar: E. G.
Hi, Je hebt recentelijk contact opgenomen met het Vinted Community Support team.Beoordeel de prestaties van ons team: s:www.vinted.nl/hcf/22420664/1636452299/81a40e2485d75cf0f4cf136442d1c3c2Het ontvangen van jouw feedback is voor ons de enige manier om te verbeteren, dus wees alsjeblieft eerlijk.Het Vinted Team
VINTED
Naar: E. G.
Hello,Hope you're doing okay.We are still waiting for the requested information.Please come back to us within 24 hours. If we don't hear back from you within the given deadline, we'll assume that the issue has been resolved and close the conversation.Talk to you soon.Paulina Team Vinted
VINTED
Naar: E. G.
Hi, Je hebt recentelijk contact opgenomen met het Vinted Community Support team.Beoordeel de prestaties van ons team: s:www.vinted.nl/hcf/22460506/1636538713/b068287af34c5ae591c98512ee7bb76aHet ontvangen van jouw feedback is voor ons de enige manier om te verbeteren, dus wees alsjeblieft eerlijk.Het Vinted Team
VINTED
Naar: E. G.
Hello,Hope you're doing okay.Since you haven't responded within the given deadline, we are now regarding the issue as resolved.Have a nice day.Paulina Team Vinted
VINTED
Naar: E. G.
Hi, Je hebt recentelijk contact opgenomen met het Vinted Community Support team.Beoordeel de prestaties van ons team: s:www.vinted.nl/hcf/22379052/1636646720/92e37b09d7bb7911a42dcc831b9488d7Het ontvangen van jouw feedback is voor ons de enige manier om te verbeteren, dus wees alsjeblieft eerlijk.Het Vinted Team
VINTED
Naar: E. G.
Hi, Je hebt recentelijk contact opgenomen met het Vinted Community Support team.Beoordeel de prestaties van ons team: s:www.vinted.nl/hcf/22461853/1636718608/36973dbec91243347601f5581e65542aHet ontvangen van jouw feedback is voor ons de enige manier om te verbeteren, dus wees alsjeblieft eerlijk.Het Vinted Team
E. G.
Naar: VINTED
Beste,Mijn zaak is niet opgelost. Ik wacht nu op FB van mijn CC die de betaling aanvecht. In een nieuwe aankoop hebben we opnieuw fake schoenen toegestuurd. Gelukkig heeft mijn zoon deze keer wel geblokkeerd en erna NIET op "probleem oplossen" geklikt. Ik vind trouwens de knop "probleem oplossen" heel verwarrend. Je zou denken dat als je daarop klikt er naar een oplossing gezocht wordt en niet dat je het geld vrijgeeft omdat het probleem OPGELOST is. Heel foute communicatie vind ik dit. Maar goed. Sinds protest is er al meer dan 48 uur verstreken. De verkoper zegt dat schoenen echt zijn maar dat zijn ze niet en jullie reageren niet. Dus graag reactie aub!!!
VINTED
Naar: E. G.
Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted
VINTED
Naar: E. G.
Bonjour,Merci de nous avoir contactés.Il semblerait que vous nous ayez déjà informé de ce problème. Nous sommes en train de traiter votre demande, et nous répondrons à votre message initial le plus rapidement possible.Pour le moment, sachez que vous n'avez pas besoin de nous signaler le meme problème une nouvelle fois. Attendez simplement notre réponse cela nous permettra de résoudre le problème beaucoup plus rapidement. Nous vous remercions pour votre patience !Bien à vous,L'équipe Vinted
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten