Terug

Problemen met terugbetalen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

T. V.

Naar: TELETICKETSERVICE.COM

15/03/2021

Beste,ik reserveerde 4 tickets voor Cirque Du Soleil via Teleticketservice, voor 15/03/2020. O.w.v. Covid-19 kon dit niet doorgaan. Op 11/03/2020 kregen we hierover een mail met de boodschap: We zijn in overleg met de organisator en brengen je op de hoogte zodra de datum bekend is.Op 18/05/2020 kregen we een mail met de boodschap dat onze tickets geldig blijven en er een nieuwe datum werd gevonden. Indien deze datum niet zou passen, moesten we binnen de 30d een formulier invullen. Ik heb dit formulier ingevuld, aangezien de nieuwe datum niet past (valt recht in de examenperiode). Ik heb hier nooit een antwoord op gekregen. Ik heb nog gemaild hierover, maar krijg nooit een antwoord. Mijn laatste mail is van 20/01/2021.Aangezien het over een groot bedrag gaat (327,92 euro), wil ik dit echter wel graag terugbetaald zien. mvg,Tilly

Berichten (7)

TELETICKETSERVICE.COM

Naar: T. V.

15/03/2021

- Typ uw reactie boven deze regel -Beste Klachtenbox,We hebben je bericht (257194) goed ontvangen en gaan er mee aan de slag.Heb je nog een aanvullende vraag of opmerking? Reageer dan op deze email.Je hoort ons snel terug!--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Tele Ticket Service.[Q5V906-V4ME]

TELETICKETSERVICE.COM

Naar: T. V.

23/03/2021

- Typ uw reactie boven deze regel -----------------------------------------------Danny, 23 mrt. 2021 12:05 EETCirque Du Soleil bestaat nog en wacht op meer zekerheid om een datum aan te kondigen naar waar de shows zullen verhuisd worden de shows gaan zeker door, maar door de huidige omstandigheden weten we nog niet zeker wanneer. Nieuws volgt zo snel mogelijk. Wie de show op de nieuwe datum niet kan bijwonen zal een terugbetaling kunnen bekomen.Le Cirque Du Soleil existe toujours et attend plus de certitude pour annoncer une date où les spectacles seront relocalisés les spectacles continueront certainement, mais en raison des circonstances actuelles, nous ne savons pas quand. Des nouvelles suivront dès que possible. Les personnes qui ne pourront pas assister au spectacle à la nouvelle date pourront obtenir un remboursement.Cirque Du Soleil is still in existence and is waiting for more certainty to announce a date for where the shows will be moved to: the shows will certainly go on, but due to current circumstances we are not sure when. News will follow as soon as possible. Those who cannot attend the show on the new date will be able to obtain a refund.----------------------------------------------Klachtenbox, 15 mrt. 2021 16:18 EET --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Tele Ticket Service.[Q5V906-V4ME] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Tele Ticket Service.[Q5V906-V4ME]

T. V.

Naar: TELETICKETSERVICE.COM

24/03/2021

Beste,Dank je om eindelijk een antwoord te sturen. Mijn vraag is echter niet wanneer er een nieuwe datum is voor de voorstelling, mijn vraag was om mijn geld terug te krijgen voor de tickets. We zijn nu een jaar verder! Ik wil echt niet langer wachten tot er een nieuwe datum is en dan afwachten of het allemaal wel kan doorgaan enz. Zo kunnen we nog een jaar blijven aanmodderen. Zoals ik al zei, wil ik graag mijn geld terug voor de tickets.Kan dit in orde gebracht worden aub?Mvg

TELETICKETSERVICE.COM

Naar: T. V.

24/03/2021

- Typ uw reactie boven deze regel -Beste Klachtenbox,We hebben je bericht (258014) goed ontvangen en gaan er mee aan de slag.Heb je nog een aanvullende vraag of opmerking? Reageer dan op deze email.Je hoort ons snel terug!--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Tele Ticket Service.[OLVQQ6-2XDP]

T. V.

Naar: TELETICKETSERVICE.COM

10/04/2021

Beste,Ik heb ondertussen nog geen reactie mogen ontvangen op mijn vorig bericht. Kan dit nog bekeken en beantwoordt worden aub?Alvast bedankt, Tilly

TELETICKETSERVICE.COM

Naar: T. V.

20/04/2021

----------------------------------------------Danny, 20 apr. 2021 14:43 CESTDag Tilly,Ondertussen is al duidelijk dat de shows zoals ze nu zijn voorzien niet zullen doorgaan, maar opnieuw verplaatst zullen worden. We houden je zeker op de hoogte, maar tot dan is een terugbetaling (tijdelijk) niet mogelijk.Met vriendelijke groeten,Danny----------------------------------------------Klachtenbox, 10 apr. 2021 20:03 CEST --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Tele Ticket Service.[8DWKV0-0OG4] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Tele Ticket Service.[8DWKV0-0OG4]

TELETICKETSERVICE.COM

Naar: T. V.

20/04/2021

----------------------------------------------Danny, 20 apr. 2021 16:26 CESTDag Tilly,zoals in een vorige mail aangegeven kan een terugbetaling pas worden aangevraagd (en toegestaan én - vooral- verwerkt) wanneer een nieuwe datum gekend is. Ook al omdat er - zoals voorzien in het ministerieel besluit - een bewijs moet worden voorgelegd dat de nieuwe datum niet past, en dat kan natuurlijk ook pas wanneer die nieuwe datum gekend is.Met vriendelijke groet,Met vriendelijke groeten,Danny----------------------------------------------Klachtenbox, 24 mrt. 2021 15:17 CET --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Tele Ticket Service.[OLVQQ6-2XDP] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Tele Ticket Service.[OLVQQ6-2XDP]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform