Terug

Problemen met terug ophalen van kapot geleverd meubel

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. N.

Naar: Juntoo (Overstock Home)

28/08/2023

Beste,Wij hebben in januari 2023 een kast besteld bij Juntoo. Deze kast werd geleverd in mei 2023. Helaas met heel veel schade. Dit was niet de eerste keer dat er kapotte meubels geleverd werden. Vorig jaar namen we 4 verlofdagen op daarvoor. Dit jaar was ik niet van plan om nog extra verlof te nemen. Echter doordat het niet mogelijk was om te leveren na onze werkuren of in het weekend, hebben we beslist om de kast niet te houden. Er werd een datum afgesproken om de kast op te halen namelijk 30/08/2023. Mijn vriend nam hiervoor express verlof. Vandaag, maandag 28/08/2023, om 18u29 kregen wij een mail dat de retour moet verplaatst worden door tekort plek en dat ze ons morgen bellen voor een nieuwe afspraak. Ik nam contact op met de klantenservice om mee te delen dat wij express (alweer) verlof hebben genomen en die levering niet anders kan dan woensdag. Opnieuw kreeg ik geen gehoor en konden ze er niks aan doen. Net zoals al die andere keren. Het antwoord is steeds: we sturen het door naar de logistieke maar ze zijn nu niet aanwezig.Wij zijn dit gedoe oprecht beu. Je kan hier niet spreken van een service Wij eisen dan ook een schadevergoeding anders zullen wij verdere stappen moeten ondernemen. Mijn vriend zal alvast zijn loon berekenen voor de dagen dat hij verlof nam wegens een fout door Juntoo. Dat is in totaal 5 dagen.Indien geen respons volgt een aangetekend schrijven.Ondergetekend, Elias en Laura

Berichten (2)

Juntoo (Overstock Home)

Naar: L. N.

31/08/2023

DATA NOT AVAILABLE

Juntoo (Overstock Home)

Naar: L. N.

31/08/2023

----------------------------------------------Petra DD, 31 aug 2023 10:54 CESTDag Mevrouw Nys,Bedankt voor je bericht.We vinden het spijtig om te vernemen dat je kast beschadigd werd aangeleverd.Wanneer er schade wordt vastgesteld bij de levering gaan we over tot een omruiling van het meubel. Er wordt dan een nieuwe kast geleverd waarbij de beschadigde kast wordt opgehaald. Jammer dat het voor jou niet mogelijk was om een datum vast te leggen met onze klantendienst. Het is inderdaad niet mogelijk om 's avonds of in het weekend de omruiling uit te voeren. We hebben wel verschillende datums per week beschikbaar zodat er een datum past. We vinden het spijtig dat op de afgesproken datum op 30 augustus de afspraak niet kon doorgaan. Onze oprechte excuses hiervoor. Uit je bericht begrijpen we dat het contact met de collega's van de klantendienst niet vlot verliep. We kijken je aanvraag ontvangen via de klantendienst verder intern na en contacteren je spoedig.Vriendelijke groeten,----------------------------------------------Klachtenbox, 28 aug 2023 19:08 CEST ~~RPGbelgiumPetra DD--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Juntoo.[VKYZ77-1V2K4] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ~~RPGbelgiumPetra DD--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Juntoo.[VKYZ77-1V2K4]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform