Beste,Wij hebben in januari 2023 een kast besteld bij Juntoo. Deze kast werd geleverd in mei 2023. Helaas met heel veel schade. Dit was niet de eerste keer dat er kapotte meubels geleverd werden. Vorig jaar namen we 4 verlofdagen op daarvoor. Dit jaar was ik niet van plan om nog extra verlof te nemen. Echter doordat het niet mogelijk was om te leveren na onze werkuren of in het weekend, hebben we beslist om de kast niet te houden. Er werd een datum afgesproken om de kast op te halen namelijk 30/08/2023. Mijn vriend nam hiervoor express verlof. Vandaag, maandag 28/08/2023, om 18u29 kregen wij een mail dat de retour moet verplaatst worden door tekort plek en dat ze ons morgen bellen voor een nieuwe afspraak. Ik nam contact op met de klantenservice om mee te delen dat wij express (alweer) verlof hebben genomen en die levering niet anders kan dan woensdag. Opnieuw kreeg ik geen gehoor en konden ze er niks aan doen. Net zoals al die andere keren. Het antwoord is steeds: we sturen het door naar de logistieke maar ze zijn nu niet aanwezig.Wij zijn dit gedoe oprecht beu. Je kan hier niet spreken van een service Wij eisen dan ook een schadevergoeding anders zullen wij verdere stappen moeten ondernemen. Mijn vriend zal alvast zijn loon berekenen voor de dagen dat hij verlof nam wegens een fout door Juntoo. Dat is in totaal 5 dagen.Indien geen respons volgt een aangetekend schrijven.Ondergetekend, Elias en Laura