Beste , Ik heb 9 Mei een bestelling geplaatst mijn bestelling is niet doorgegaan maar de betaling is wel van mijn rekening gegaan voor de derde keer dat dit gebeurd. Twee keer heb ik vlot mijn geld terug gekregen maar de derde keer niet . Ik heb contact opgenomen met jullie via mail. Jullie zeiden binnen de 5-7 werkdagen ontvang ik lijn geld. Niet gebeurd . 13 Mei krijg ik een mail van jullie dat jullie handmatig terugbetaling aangevraagd werd en binnen de 48u verwerkt word. 16 Mei terug een mail dat ik geduld moet hebben en het ga binnen de 48u zichtbaar zijn. Dan heb ik via messenger beginnen sturen omdat ik geen antwoord meer kreeg op mijn mail. Op 22 Mei stuur ik terug via messenger dat ik mijn centen nog altijd niet gekregen heb. Op 23 Mei krijg ik antwoord dat jullie navraag gingen doen bij de financiële afdeling zodra dat jullie meer wisten gingen jullie contact opnemen met mij . Dat hebben jullie op 25 Mei gedaan . Om mijn terugbetaling van 84,37 EUR uit te voeren moest ik via een link dat jullie gestuurd hebben mijn bank gegevens invullen en zodra dat dit gebeurd was ging ik een mail krijgen van bevestiging dit heb ik gekregen . Op 29 Mei stuur ik jullie een bericht dat ik dit gedaan heb en dat ik mijn geld nog altijd niet gekregen heb . Op 30 Mei sturen jullie naar mij dat ik 14 dagen moet geduld hebben . Op 13 Juni stuur ik terug naar jullie dat ik nog altijd niets gekregen heb . Op 14 Juni sturen jullie dat jullie de informatie hebt doorgestuurd naar de desbetreffende afdeling en binnen de 14 dagen ga het geld op mijn rekening staan bij deze is dit nog niet gebeurd we zijn nu 26 Juni en ik heb mijn geld nog altijd niet gekregen. Gelieve het bedrag onmiddellijk terug te bestalen of me op de hoogte te houden van het verder verloop van mijn klacht. Bedankt