Terug

Problemen met terug betaling prijsgeschil in winkel

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. D.

Naar: Elektro Loeters N.V.

01/03/2023

Beste, Op zaterdag 25 februari 2023 gingen wij naar Loeters te Sint Niklaas achter een nieuwe droogkast kijken. Wij zagen daar een Bosch droogkast self cleaning condenser met zwarte details aan €644 geprijsd staan. Voor deze droogkast zijn we dan ook gegaan. Deze is betaald en konden we direct meenemen naar huis.Eens thuis aangekomen zagen we dat deze droogkast geen self cleaning heeft en witte details ipv zwarte. Direct daarna contact opgenomen met Loeters Sint Niklaas. Hebben dit nagekeken, en was een fout gebeurd in de winkel.We mochten het toestel direct komen omruilen en voor diezelfde prijs. Eens aangekomen na 15min terug in de winkel, was er geen spraken meer van omruilingen.We zouden volgens hun ook nooit iemand aan de lijn gehad hebben.. blijkbaar is het een verkeerde prijs van een ander model droogkast dat op dit artikel kleefde.Ze zouden naar de baas gebeld hebben en konden enkel 4% korting geven op het prijs geschil. Ipv dat we €644 hebben betaald (de prijs die aangegeven stond op de droogkast in de winkel. Hebben wij nu €743 moeten betalen. Diezelfde dag heb ik een mail gestuurd naar het hoofd kantoor om mijn verhaal te doen. (Tot op heden geen antwoord) Graag hadden wij een terug betaling van het prijs geschil. Zodat we de prijs betalen die aan gegeven stond op het artikel

Berichten (2)

Elektro Loeters N.V.

Naar: C. D.

10/03/2023

besteWij hebben uw dossier bekeken.Blijkbaar zijn er andere afspraken gemaakt dan u op de website van TestAankoop vermeld.Wij betreuren uw bedrieglijke commentaar. Wij doen steeds ons best om debeste service te geven aan onze klanten,Met vriendelijke groetenSofieElektro Loeters059/33 16 25Op vr 10 mrt 2023 om 09:12 schreef

C. D.

Naar: Elektro Loeters N.V.

10/03/2023

Beste, Alles wat ik op de website heb vermeld is de juiste info wat er die dag is gebeurd! Spijtig dat jullie als firma ons weer durven betichten als bedriegers. Wat jullie idee hier alsnog over is, is spijtig genoeg woord tegen woord. Maar wat de droogkast betreft, staan wij in ons recht en zijn jullie als winkel verplicht het verschil terug te betalen. De prijs die aangegeven stond op de droogkast is de prijs die wij horen te betalen. Groeten


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform