BesteOp 18 oktober 2020 had ik een bestelling voor click & collect bij Hubo Ekeren geplaatst. Omdat na een maand de bestelling nog altijd niet klaar was, en meerdere mails om meer informatie simpelweg genegeerd werden, had ik nog een mail gestuurd om mijn bestelling te annuleren en mijn geld terug te geven. Daar had ik dan wél antwoord op gekregen. Ik kreeg een mail dat mijn bestelling geannuleerd zou worden en mijn geld zo snel mogelijk terugbetaald. Daarna werd ik zelfs gebeld door de verantwoordelijke van Hubo Ekeren die mij een vreemde reden gaf waardoor ze mijn bestelling wel konden annuleren, maar het geld pas terug konden storten eens de producten binnen waren, zodat ze gescand konden worden, ofzoiets. Deze annulatie was 26 november 2020. Ik heb sindsdien meerdere mails gestuurd, naar de Hubo centrale maar ook Hubo Ekeren, slechts op 1 mail had ik antwoord, van de onderverantwoordelijke. Ze vonden namelijk niets meer terug van mijn bestelling en ik moest naar de winkel komen om dit te bespreken. Ik heb erna direct geantwoord, gezegd dat ik niet wil langskomen want ik heb in bijlage de aankoopsbevestiging, annulatie en de destijdse persoonlijke excuses van de verantwoordelijke van Hubo Ekeren.Dit was op 28 december 2020 en sindsdien heb ik weeral geen enkel antwoord meer gekregen op mijn mails.