Terug

Problemen met terubetaling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. S.

Naar: Hubo

08/01/2021

BesteOp 18 oktober 2020 had ik een bestelling voor click & collect bij Hubo Ekeren geplaatst. Omdat na een maand de bestelling nog altijd niet klaar was, en meerdere mails om meer informatie simpelweg genegeerd werden, had ik nog een mail gestuurd om mijn bestelling te annuleren en mijn geld terug te geven. Daar had ik dan wél antwoord op gekregen. Ik kreeg een mail dat mijn bestelling geannuleerd zou worden en mijn geld zo snel mogelijk terugbetaald. Daarna werd ik zelfs gebeld door de verantwoordelijke van Hubo Ekeren die mij een vreemde reden gaf waardoor ze mijn bestelling wel konden annuleren, maar het geld pas terug konden storten eens de producten binnen waren, zodat ze gescand konden worden, ofzoiets. Deze annulatie was 26 november 2020. Ik heb sindsdien meerdere mails gestuurd, naar de Hubo centrale maar ook Hubo Ekeren, slechts op 1 mail had ik antwoord, van de onderverantwoordelijke. Ze vonden namelijk niets meer terug van mijn bestelling en ik moest naar de winkel komen om dit te bespreken. Ik heb erna direct geantwoord, gezegd dat ik niet wil langskomen want ik heb in bijlage de aankoopsbevestiging, annulatie en de destijdse persoonlijke excuses van de verantwoordelijke van Hubo Ekeren.Dit was op 28 december 2020 en sindsdien heb ik weeral geen enkel antwoord meer gekregen op mijn mails.

Berichten (1)

Hubo

Naar: B. S.

14/01/2021

Geachte heer Silajdzic,Wij hebben uw mail in goede orde ontvangen en verontschuldigen ons voor het ongemak.Wij hadden uw mail toen doorgestuurd naar de winkel waarna de winkel met u contact had opgenomen om langs te komen zodat zij het geld konden terugbetalen, maar volgens de winkel wilde u zich niet verplaatsen naar de winkel. Ik kan u bij deze bevestigen dat wij de opdracht hebben gegeven aan onze boekhouding om dit bedrag terug op uw rekening te storten wat in de loop van komende dagen zal gebeuren.Alvast onze excuses voor de vertraging.In de hoop u hiermee voldoende te hebben gea¯nformeerd.Met vriendelijke groeten,Fathi ChahbouneSecretariaat Verkoop - KlantendienstSecrétariat Ventes - Service ClientèleSales Secretary - Customer ServiceHUBO Belgie nv/saKoralenhoeve 35B-2160 WommelgemBTW BE 0411.982.457RPR Antwerpen[T] +32 3 350 37 37www.hubo.be------------------------------------------------------------------------------Gelieve onderstaande ticket-code ongewijzigd te laten.Merci de laisser le code-ticket ci-dessous inchangé en répondant à ce message.HD-283587-1531650-HD------------------------------------------------------------------------------ ------------------------------------------------------------------------------Gelieve onderstaande ticket-code ongewijzigd te laten.Merci de laisser le code-ticket ci-dessous inchangé en répondant à ce message.HD-283587-1531650-HD------------------------------------------------------------------------------


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform