Mijn mailbox en folders zijn terug maar de voorgestelde schadevergoeding is voor mij ontoereikend.Dit zijn de feiten sinds het ontstaan van het probleem in juli. Gezien de duur en de impact van het probleem vraag ik een hogere schadevergoeding.Overzicht :. 13 maal de helpdesk gebeld. Wachttijd + gespreksduur bedroegen gemiddeld 1.5 uur. Dit betekent dus 20 uur van mijn tijd.. Sinds 2 augustus klacht overgemaakt aan de Vlaamse Ombudsdienst voor Telecom. Dit heeft geleid tot 46 acties, bestaande uit mailverkeer en intern overleg. Met bijkomend beslag op mijn tijd.. Van 2 augustus tot 18 november merk ik dat mijn mailbox gelinkt is met een andere Telenet klant. Van deze persoon zie ik alle persoonlijke informatie (abonnementformule, gebruikers, paswoorden,gsm nummers, adres, ..)Dit is toch wel een belangrijke inbreuk tegen de privacy wetgeving.. Gedurende deze 152 dagen is mijn mailbox afwisselend beschikbaar/onbeschikbaar voor inkomend mailverkeer. Dit heeft heel wat problemen gegeven, vooral met lopende online aankopen.. Omdat ik genoodzaakt werd een ander mailprogramma te gaan gebruiken met nieuw mailadres heb ik voor meer dan 25 applicaties een nieuwe toegang moeten aanmaken. Met bijkomend beslag op mijn tijd.. Gedurende deze 152 dagen kon ik mijn persoonlijke folders met belangrijke informatie niet consulteren.